آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

بهای قطعی و پیشنهادی آپارتمان‌های زیر 100 متر(+جدول)



 مشاوران املاک مسکن در مناطق مختلف پایتخت به متقاضیان مصرفی ملک توصیه می‌کنند از فرصت باقی مانده ثبات قیمت‌ها در نیمه دوم سال استفاده کنند و برای خرید ملک اقدام کنند. به گفته آنها، در اولین ماه فصل پاییز بخش عمده معاملات خرید و فروش مسکن مربوط به آپارتمان‌های با مساحت بین 60 تا 120 مترمربع بوده است.

محمودی یکی از فعالان بازار مسکن در شرق تهران به «دنیای اقتصاد» می‌گوید: غالب متقاضيان مصرفي طی چند ماه اخیر، خريد آپارتمان‌هايي با قيمت زير متوسط و كمتر از 70 مترمربع را ترجيح داده‌اند. به ویژه زوج‌های جوان که برای اولین بار تصمیم به خانه‌دار شدن دارند کوچک‌ترین متراژها را که با توان مالی آنها مطابقت دارد انتخاب می‌کنند.

او تاکید می‌کند: ثبات قیمت‌ها در بازار مسکن نه‌تنها برای ورود خانه اولی ها (خانه‌اولي‌ها كساني هستند كه تاكنون، مسكن‌مهر و وام خريد دريافت نكرده‌اند و آپارتمان نيز به نام خود يا همسر و فرزندانشان خريداري نكرده باشند) و خرید خانه توسط آنها مناسب است، بلکه افرادی که تصمیم دارند خانه خود را تبدیل به احسن کنند و به‌عنوان مثال متراژ خانه خود از 60 مترمربع به 80 مترمربع تبدیل کنند بسیار مناسب است.

در این باره حسام عقبایی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران نیز به فروشندگانی که به انگیزه افزایش قیمت از فروش ملک خود صرف‌نظر کرده‌اند توصیه می‌کند ملک خود را به بازار عرضه کنند؛ چراکه امکان افزایش قیمت و شوک ناگهانی به بازار مسکن ضعیف است.
 

اخبار,اخبار اقتصادی,معاملات مسکن

 اخباراقتصادی  -  دنیای اقتصادی 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------