قیمت مسکن در قلب پایتخت(جدول)



  ‌بیشتر محله‌های منطقه ۶ تهران در حال تبدیل شدن به بافت اداری هستند. اما هنوز هم برخی از محله‌های قدیمی آن بافت مسکونی خود را حفظ کرده‌اند. یوسف‌آباد، امیرآباد، خیابان فاطمی برخی از کوچه‌های خیابان سنایی از محله‌های پر طرفدار این منطقه هستند. در هفته‌ای که گذشت بیشترین خرید و فروش در این منطقه به محله قزل قلعه اختصاص داشت.

همچنین در هفته گذشته ۳ معامله میلیاردی در این منطقه به ثبت رسید. معامله نخست درمحله یوسف آباد بود که آپارتمانی ۱۶۳ متری با قدمت ۱۶ سال متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد. آپارتمان دیگری در خیابان بلوارکشاورز که متراژ آن ۱۴۵ متر بود به قیمت متری ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رفت. اما بزرگ‌ترین معامله این منطقه مربوط به آپارتمانی کهنسال و عمر بنای ۳۵ ساله بود. این آپارتمان ۲۹۹ متری در محله گاندی به قیمت متری ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رفت.


قیمت عمده آپارتمان‌ها در این منطقه از متری ۳ میلیون و 600هزار تومان آغاز می‌شود و تا متری ۷ میلیون تومان ادامه دارد. برخی از محله‌های این منطقه مانند خیابان ابن سینا و مستوفی در محله یوسف‌آباد گاهی متری بیش از ۹ میلیون تومان هم قیمت‌گذاری می‌شود و در محدوده میدان آرژانتین محله ساعی، آپارتمانی به قیمت متری 10 میلیون تومان هم به فروش رفته است. در هفته گذشته در برخی از محلات این منطقه مانند ایرانشهر و میدان انقلاب آپارتمان‌هایی به قیمت متری 2 میلیون و 700هم به فروش رفته است. بیشتر آپارتمان‌های فروش رفته در این منطقه قدمت بالایی دارند و دارای متراژ‌های بالا نیز هستند.
 

اخبار,اخباراقتصادی ,معاملات مسکن

 

اخباراقتصای  -  دنیای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------