اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نوسازی هواپیماهای مسافربری ایران



اخبار,اخباراقتصادی ,روابط  ایران  وآلمان

این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با برخی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران خبر داد اما تاکید کرد تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است.

رییس شرکت "لوفت هانزا تکنیک " که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر ، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در جهان است ، اعلام کرد این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران است.اعلام آمادگی شرکت آلمانی برای تعمیر و نوسازی هواپیماهای مسافربری ایران

به گزارش عصر ایران " یوهانس باسمن" رییس این شرکت آلمانی در مصاحبه با نشریه گلف نیوز امارات با اشاره به این مساله از تمایل شرکت خود برای حضور در بازار ایران در دوران پسا تحریم خبر داد.

این مدیر آلمانی گفت:" ما رویکرد بازی نسبت به این موضوع داریم. اگر دولت ایران یا شرکت های هواپیمایی آن کشور خواستار همکاری باشند ما آماده ایم. اگر آنان می خواهند که شریکی خارجی داشته باشند ما در این باره فکر می کنیم."

این مدیر با اشاره به رایزنی هایی با برخی شرکت های هوایی ایران از احتمال بازگشایی شعبه این شرکت در ایران خبر داد اما تاکید کرد تا این لحظه تصمیمی برای باز کردن شعبه این شرکت در ایران گرفته نشده است.

باسمن با اشاره به اینکه ناوگان هوایی ایران نیاز به تعمیر و مراقبت دارد، از ظرفیت رو به رشد ناوگان هوایی ایران در سال های آینده خبر داد و گفت:" ایران جمعیت بزرگ و به طور قطع نیاز به صدها هواپیمای جدید دارد. من اطمینان دارم که ظرفیت رشد صنعت حمل و نقل هوایی ایران وجود دارد. من و سایر بازیگران خارجی آماده تکمیل این زنجیره هستیم."

در سال های گذشته به واسطه تحریم های هوایی، ناوگان هوایی ایران فرسوده شده و اخیرا مقامات ایرانی از برنامه های بلند پروازانه ای برای تجهیز و خریداری هواپیماهای مسافربری جدید پس از لغو تحریم هاسخن گفته اند.

از سوی دیگر به دلیل فرسودگی بسیاری از هواپیماهای مسافربری در ایران، در سال های گذشته سوانح هوایی در این بخش تلفات غیر قابل جبرانی انسانی بر جای گذاشته است.


 اخبار اقتصادی  -  عصر  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------