آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

اعتبار ناچیز وام ازدواج در برابر وام خودرو



اخبار,اخبار اجتماعی ,معاون وزیر ورزش و جوانان

 معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح دستیاران جوان مدیران، با موافقت دولت در چند فاز به زودی اجرا خواهد شد، که در فاز اول 750 دستیار مشغول به فعالیت می شوند.

  رستمی در جمع روسای اداره‏‌های ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: حوزه جوانان از ابتدای شکل‎گیری تاکنون دو مسیر موازی یکی سیاستگذاری و هماهنگی و دیگری در بخش اجرا را به خود دیده که مدیران نیز مکلفند در این حوزه‌ها وارد عمل شوند.

وی با تاکید براینکه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان باید حداقل یکبار در طول ماه تشکیل شود، درباره بودجه حوزه جوانان این وازرتخانه گفت: در دوره‌های گذشته فهم شکل گرفته در بدنه دولت و مجلس به شکل کاملا غلط به سمت این تفکر پیش رفته بود که قرار نیست در این حوزه کاری انجام شود که به همین دلیل هیچ گاه بیشتر از 10 میلیارد تومان به این بخش اختصاص نیافت.

رستمی ادامه داد: امروز دولت پذیرفته که ما یک تکلیف اجرایی در رابطه با جوانان داریم، براین اساس برنامه سال 95 تهیه و به دولت ارائه و تقاضای بودجه 250 میلیارد تومانی کرده ایم که امید است تا 125 میلیارد تومان آن محقق شود.

وی با اشاره به اعتبار ناچیز وام ازدواج در برابر وام خودرو که در حال حاضر دولت در اختیار مردم قرار می دهد، گفت: تا زمانی که صنعت و فضای تولید در کشور حرکت خود را آغاز نکند مابقی مسائل تحت تاثیر آن حل نخواهد شد که به همین دلیل باید نگاهمان به موضوعات را تغییر دهیم.

بکارگیری سربازان تحصیلکرده در بخش جوانان
معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین از بکارگیری سربازان تحصیلکرده در بخش جوانان از سال آینده خبر داد و در این خصوص بیان کرد: تعدادی سرباز لیسانس و فوق لیسانس تا قبل از اتمام دوره خدمت در وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار خواهند شد.

رستمی به استخدام 100 نیرو در این وزارتخانه برای سال آینده اشاره کرد و افزود: 40 نفر از کسانی که استخدام می شوند در بخش جوانان مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران ادارات ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: اگر کسی نمی تواند در حوزه جوان کار کند، استعفا دهد.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم از حوزه جوانان سلب مسئولیت کنیم کاری غیرمنطقی است؛ چرا که در حکم مدیران عنوان نشده که شما تنها مسئول حوزه ورزش هستید.

رستمی تاکید کرد: غفلت از این حوزه در نهایت به آسیب دیگر حوزه‏‌های اجتماعی ختم می‏شود.

وی اعتقاد دارد مسئولیت گرفتن مدیران در شرایط تنگنای مالی به معنای قابلیت آنها در مدیریت اداره متبوع خود است و اگر ضعفی وجود دارد باید آن را موشکافانه و با تدبیر حل کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: درک مسائل سیاسی و اجتماعی به جوان کمک می‎کند به سمت پویایی جامعه حرکت کند.


 اخبار اجتماعی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------