آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

فروش اقساطی خودرو رسما پایان یافت



اخبار,اخبار اقتصادی,بازار خودرو

 رایزنی شب گذشته خودروسازان با بانک مرکزی برای افزایش سقف فروش به جایی نرسید و نهایتاً خودروسازان توقف طرح را رسماً اعلام کردند.

طرح وام 25 میلیونی خودرو که از 18 آبان ماه شروع شده بود، با گذشت شش روز و پس از نامه نگاری دیروز بانک مرکزی با وزارت صنعت رسماً به پایان رسید.

ختم ماجرا اینگونه رقم خورد که در ششمین روز از اجرای این طرح که خودروسازان تا حوالی ظهر دیروز بیش از 125 هزار نفر را ثبت نام کرده بودند، بانک مرکزی نامه ای خطاب به وزارت صنعت منتشر و اعلام کرد، سقف فروش اقساطی خودرو با وام 25 میلیون تومانی 110 هزار خودرویی است که در انبار خودروسازان مانده و این طرح شامل تولید آتی خودروسازان نمی شود.

هر چند خودروسازان در ابتدای امر از این نامه و اعلام سقف 110 هزار خودرو به ظاهر متعجب شده بودند و آن را خلاف توافق ‌های قبلی اعلام کردند، ولی پس از جلسه شب گذشته مسئولان وزارت صنعت با بانک مرکزی، پذیرفتند که فروش را متوقف کنند.

ساعات پایانی شب گذشته مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی با اعلام اینکه سقف فروش 110 هزار خودرو را 17 آبان یعنی یک روز قبل از شروع طرح به اطلاع وزارت صنعت رسانده بودیم، گفت: ما تعهدی در فروش تولیدات آتی شرکتهای خودروسازی نداریم.


اخبار اقتصادی  -  تسنیم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------