آقای ترکان سکه‌ها را در جیبش نگذاشت اما رفتارشان خیلی زننده بود/ 20:30 از از دایره انصاف و عدالت خارج می شود



اخبار,اخباراقتصاد ی,ترکان

سیاح نوشت: متوجه شدم آقای ترکان قبل از رفتن، سکه‌ها را در جیبش نگذاشت بلکه بسته کذایی را به خانم مسوول روابط عمومی‌شان تحویل داد؛ جمله‌ام در پست قبلی اینطور تداعی می‌کرد که آقای ترکان سکه‌ها را برای خودش برداشت که اصلا درست نیست.

 سید امیر سیاح مدیر گروه اقتصادی شبکه یک و تهیه کننده سابق برنامه پایش که دو روز پیش در صفحه شخصی اینستاگرامش درباره سکه هایی که زیرمجموعه اکبر ترکان به آن ها داده بود توضیحاتی ارائه داد درباره پست قبلی و گزارش دیشب 20:30 چند نکته را بیان کرد که در ادامه از نظر می‌گذرانید:

1-دیروز که فیلم ماجرا را دیدم، متوجه شدم آقای ترکان قبل از رفتن، سکه ها را در جیبش نگذاشت. بلکه بسته کذایی را به خانم مسوول روابط عمومی شان تحویل داد. جمله ام در پست قبلی که خیلی هم سروصدا کرد، اینطور تداعی میکند که آقای ترکان سکه ها را برای خودش برداشت که اصلا درست نیست. خدا مرا بخاطر این اشتباه سهوی ببخشد. تلاش خواهم کرد از آقای ترکان هم بخاطر عبارت نادرست《گذاشت جیبش》، حلالیت بطلبم.

2- برخی دوستان دیده و نادیده، از دیروز پیام می فرستند که ایولا، طرف را له کردی... پاسخم به این جور کامنتها این است که قرار نبوده کسی را له کنم. وظیفه ای در نهی از منکر داشته ام که ان شاالله بی ریا و قربه الی الله انجام داده ام. همین. بر این اساس از همه رفقا و خوانندگان این متن خواهش میکنم چنین تعابیری بکار نبرند و حرمت آقای ترکان را نگه دارند.

3- عصر امروز عکسی از لحظه تحویل سکه ها اینجا گذاشته بودم اما ساعتی بعد فکر کردم که آن عکس چنین القا میکند که گویا خود آقای ترکان سکه ها را داده اند. درحالی که اینطور نبود و احتمالا از ماجرا خبر هم نداشته اند لذا عکس کذایی را برداشتم و از همه خواهش میکنم آن را منتشر نکنند. البته برخورد آقای ترکان باماجرا خیلی زننده بود و باعث این شد که ماجرا را رسانه ای کنم. در این باره در پست بعدی بیشتر توضیح خواهم داد.

4- امروز خبرنگاری برای مصاحبه زنگ زد و پرسید ما خبرداریم که شما خیلی هدیه میگیرید! درباره انگیزه ایشان از طرح این سوال و منشا تحریک اش، فکرهایی کردم و پاسخی به سوالش ندادم. خدابخیر کند که فردا چه میخواهد بنویسد.

5- گزارش تصویری 20:30 دیشب اصلا خوب نبود. متاسفانه این بخش خبری گاهی از دایره انصاف و عدالت خارج میشود و فکر کنم دیشب نمایش این فیلم، یکی از آن موارد بود. حداقل باید بخش آخر حرف آقای ترکان را اشاره میکردند که پرسیدند روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ما که نداده؟

 درباره علل رسانه ای کردن این ماجرا و موضوع تمایل برخی مسوولان به تطمیع رسانه ها، در پست بعد، نکاتی عرض خواهم کرد.

  اخبار اقتصادی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------