آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

مبنای افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در سال ۹۵



اخبار,اخباراجتماعی  , نرخ کرایه های تاکسی

معاون شهردار تهران از ارائه لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در ماه جاری خبر داد و گفت: مبنای افزایش کرایه ها مابه‌التفاوت نرخ سوخت به اضافه تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی است.

سیدجعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه لوایح حوزه حمل و نقل ترافیک آذرماه به شورا ارائه خواهد شد، گفت: لایحه نرخ کرایه های تاکسی، بلیت اتوبوس و مترو و اعلام گروه هایی که باید در ردیف حمایتی بلیت الکترونیکی قرار بگیرند و لایحه آن به طرح ترافیک در طول آذر ماه به شورا ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به آزادسازی نرخ بنزین و قطع حمایت های دولتی از رانندگان تاکسی احتمال افزایش غیرمتعارف در این بخش وجود دارد، گفت: در حال حاضر قیمت بنزین از ۷۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان افزایش داشته که تاثیر مستقیمی بر هزینه های رانندگان تاکسی دارد. ما برای آنچه نه به رانندگان تاکسی فشار بیاید و نه به شهروندانی که از تاکسی استفاده می کنند، نظامات جبرانی در این لایحه پیش بینی کرده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: در تعیین نرخ کرایه ها، افزایش اعلام شده از سوی بانک مرکزی و مابه التفاوت نرخ بنزین را به عنوان مبنای نرخ گذاری مشخص کرده ایم.

 

 اخبار اقتصادی  -  مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------