آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

قیمت‌های پیشنهادی املاک لوکس در پایتخت(جدول)



بررسی‌های میدانی از بازار املاک لوکس نشان می‌‌دهد: بخش عمده‌ای از واحدهای عرضه شده در این بخش از بازار ملک با قیمت‌های بالاتر از میانگین قیمت منطقه‌ای در فایل‌های فروش قرار گرفته اند.

از این رو متقاضیان برای خرید واحدهای با متراژ بالاتر از 200 منتظر اجرای طرح جدید لیزینگ مسکن هستند و فعلا دست نگه داشته اند.

 

دلالان بخش گران‌قيمت بازار مسكن در اين باره معتقدند اين بخش به دليل كفايت توان مالي طرف تقاضا، معمولا در زمان صعود يا جهش سطح كلي قيمت‌ها، واكنش سريع و مستقيم نشان مي‌دهد و به تناسب ساير آپارتمان‌هاي مسكوني دچار تورم مي‌شود؛ اما هنگام ركود و تخليه حباب مسكن، شيب قيمت پنت‌هاوس‌ها نه‌تنها كاهش پيدا نمي‌كند كه به روند افزايشي خود ادامه مي‌دهد. به گفته آنها اما انتشار اخباری مبنی بر اجرای طرح لیزینگ مسکن برای خانه‌های لوکس سبب شده تا متقاضیان این از بازار فعلا کمی منتظر بمانند، البته به گفته مشاوران املاک مناطق شمالی تهران این بخش از بازار همیشه مشتریان خاص خود را دارد.

اخبار,اخباراقتصادی,بازارمسکن

 

 اخبار  اقتصادی  -  دنیای اقتصاد 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------