آپارتمان‌های نزدیک ایستگاه‌های مترو چند قیمت خورده‌اند؟



 برخی از آگهی‌های فروش آپارتمان‌های نزدیک ایستگاه‌های مترو، نشان می‌دهد که ارزان‌ترین واحد مسکونی، واقع در محله علی‌آباد و نزدیک به ایستگاه متروی علی‌آباد است.

قیمت واحدهای مسکونی در شهر تهران و در هر محله، به عوامل زیادی از جمله، متراژ، سن‌بنا، امکانات، موقعیت جغرافیایی و... بستگی دارد، یعنی عوامل زیادی وجود دارد که سبب کاهش یا افزایش قیمت یک واحد مسکونی می‌شود، اینکه یک ساختمان در چه مکانی واقع شده، از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت واحدهای مسکونی آن به شمار می‌رود، برای مثال نزدیک بودن به ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی از نظر برخی از افراد موقعیت بسیار خوبی به شمار می‌رود، اما بسیاری از افراد این مکان‌ها را شلوغ و ناامن می‌دانند و ترجیح می‌دهند که محل زندگیشان فاصله بیشتری با این مکان‌های شلوغ داشته باشد.

برخی از آگهی‌های فروش آپارتمان‌های نزدیک مترو، نشان می‌دهد که ارزان‌ترین واحد مسکونی، واقع در محله علی‌آباد و نزدیک به ایستگاه متروی علی‌آباد و گران‌ترین واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک است که به ترتیب با قیمت هر متر مربع یک میلیون و 746 هزار تومان و 13 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

البته این واحدهای مسکونی، تنها واحدهای نزدیک به ایستگاه‌های‌ مترو علی‌آباد، پیروزی، امام‌حسین، مولوی، فرهنگسرا، حسن‌آباد، شهدا، کلاهدوز، گلبرگ، حبیب‌الهی، باقری، سرسبز، شریف، تهرانپارس، دروازه دولت، قلهک و شریعتی هستند و ممکن است که در نزدیکی سایر ایستگاه‌ها نیز با قیمت‌های بیشتر یا کمتر خانه‌ای به فروش برسد.

اخبار,اخبار اقتصادی,معاملات مسکن

 

 اخبار اقتصادی  -  اقتصاد نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------