مچ‌گیری در بازار میوه؛ وقتی هندوانه شب یلدا دانه‌ای 50 هزار تومان آب می‌خورد



اخبار,اخبار اقتصادی  ,شب  یلدا

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اجرای طرح ویژه نظارت بر عرضه میوه هندوانه در زنجان خبر داد و گفت: در برخی از اماکن هندوانه شب یلدا دانه‌ای 50 هزار تومان فروخته می‌شود.

 مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو بافارس در زنجان اظهار کرد: در آستانه شب یلدا و به منظور کنترل بازار طی روزهای 27 و 28 آذر ماه امسال طرح بازرسی سرزده از میادین میوه و تره‌بار انجام شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان برگزار شد، اضافه کرد: در این طرح ضمن بازرسی از میادین گران‌فروشی زیاد از حد میوه هندوانه توسط روسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان مشاهده و تخلفات ثبت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طبق گزارشات روسای شعب هر هنداونه به قیمت 40 تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: در همین راستا بلافاصله اقدامات لازم در برخورد با متخلفان انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه طی این بازرسی‌ها 26 مورد تخلف گران‌فروشی هندوانه ثبت و به شعب تعزیرات ارسال شد، اضافه کرد: با تاکیدات صورت گرفته نسبت به تشکیل پرونده در اسرع وقت اقدام شده و پرونده‌‎های وارده در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی با فروشندگان آجیل و هندوانه با قاطعیت برخورد می‌کند، افزود: شهروندان محترم در صوت مشاهده تخلف گران‌فروشی می‌توانند با حضور در اداره کل نسبت به احقاق حقوق خود اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین از بازرسی از مراکز عرضه گاز مایع یک مورد کم‌فروشی گاز مایع توسط روسای شعب تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد و گفت: برای تحقیقات بیشتر و تعیین میزان کل تخلف کم‌فروشی شعبه مربوط در حال رسیدگی به موضوع است.

 

اخبار اقتصادی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------