کاهش 10 درصدی نرخ اجاره بها در زمستان(جدول)



  بازار اجاره مانند چند ماه گذشته وضعیت پایداری را سپری می‌کند. برخی از مشاوران املاک معتقدند در روزهای پیش‌رو نرخ اجاره بها کاهش پیدا می‌کند.

حسام عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران نیز این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید: با توجه به اینکه مستاجرها در فصل زمستان کمتر جابه‌جا می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود با ورود به این فصل شاهد کاهش نسبی حجم معاملات اجاره و نیز کاهش 10 درصدی اجاره‌بها باشیم. وی با بیان اینکه احتمالا بازار مسکن در بهار 1395 رونق بهتری خواهد گرفت، می‌گوید: ثبات بازار مسکن تا پایان سال ادامه خواهد یافت و افزایش قیمت پیش‌بینی نمی‌شود اما در بهار سال آینده روزهای بهتری نسبت به امسال در بخش مسکن شاهد خواهیم بود.

به گفته عقبایی، با توجه به رکود بازار مسکن، راهکارهایی مثل فروش اقساطی، پرداخت تسهیلات بانکی و تهاتر در معاملات مسکن می‌تواند سرعت خروج از رکود را بیشتر کند. در تولید مسکن هم باید انگیزه تولید بالا برود. این در حالی است که در شش ماه اول امسال شاهد کاهش صدور پروانه‌های ساختمانی بودیم که می‌تواند توازن عرضه و تقاضا را به‌هم بزند، لذا با راهکارهایی همچون تشویق‌های مالیاتی می‌توان فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد کرد.

اخبار,اخبار اقتصادی, بازار  مسکن

 

 اخباراقتصادی  -دنیا ی اقتصاد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------