آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس از امروز آغاز شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بلیت های اتوبوس

معاون مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پیش فروش حضوری بلیت های اتوبوس ایام تعطیلات نوروزی در پایانه مسافری از صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.

نیما شهرزاد روز سه شنبه در گفت و گو با   ایرنا، افزود: هموطنان برای خرید بلیت های اتوبوس از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 95 می توانند به پایانه های فروش بلیت های ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور مراجعه کنند.


وی با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی بلیت های اتوبوس از 11 اسفندماه آغاز شده است، گفت: همزمان با فروش اینترنتی بلیت های اتوبوس، فروض حضوری بلیت ها نیز از امروز آغاز شد تا همزمان تا پایان طرح نوروزی ادامه داشته باشد.


معاون مدیرکل حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآورشد: در طرح نوروزی بیش از 15 هزار اتوبوس، 27 هزار مینی بوس و 38 هزار خودرو سواری کرایه بین شهری آماده شده است تا در ایام تعطیلات نوروزی در مسیرهای مختلف به مردم خدمت رسانی کنند.


شهرزاد با بیان اینکه بیش از 120 هزار راننده و کمک راننده ناوگان حمل و نقل عمومی در راه های کشور در ایام تعطیلات نوروزی به مردم خدمت رسانی می کنند، افزود: هموطنان برای مدیریت صحیح زمان سفر خود از هم اکنون به دنبال خرید بلیت های مورد نیاز باشند.


وی گفت: هر سال روزهای 27، 28 و 29 اسفند ماه تقاضای سفر افزایش مضاعفی می یابد لذا خرید بلیت از هم اکنون می تواند از بروز بسیاری از مشکلات مسافران نوروزی در پایانه های مسافری جلوگیری کند.


به گزارش ایرنا، سال گذشته بیش از 9 میلیون نفر مسافر با استفاده از حمل ونقل عمومی در جاده های کشور سفر کردند.


 اخبار اقتصادی  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------