علت حضور تیم بازرسی در سایپا



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,سازمان بازرسی کل کشور

در حال حاضر قسمتی کوچک از خودروسازی سایپا به عنوان پایلوت در حال بازرسی است و ادامه بازرسی‌ها بعد از عید نوروز صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر قسمتی کوچک از خودروسازی سایپا به عنوان پایلوت در حال بازرسی است و ادامه بازرسی‌ها بعد از عید نوروز صورت می‌گیرد.

به گزارش میزان، قاضی ناصر سراج در رابطه با نتایج بازرسی‌ها و علت حضور تیم بازرسی در شرکت خودروسازی «سایپا» اظهارکرد: در حال حاضر قسمتی کوچک از خودروسازی سایپا به عنوان پایلوت در حال بازرسی است و ادامه بازرسی‌ها بعد از عید نوروز صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه بیان کرد: گزارش‌هایی مبنی بر اینکه قراردادهای این شرکت هنگام ثبت نام یک طرفه است و در مورد آن قرارداد یک طرفه نیز خودرو سازی سایپا ایفای تعهد نمی‌کند، به سازمان بازرسی اعلام شده بود که سازمان بازرسی با استقرار تیم بازرسی در حال بررسی این موضوع است و پس از جمع بندی نتایج را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

براساس گزارش میزان، سازمان بازرسی کل کشور با استقرار تیمی از بازرسان این سازمان، نحوه فروش محصولات موضوع طرح ویژه دهه مبارک فجر و میزان ایفای تعهدات شرکت خودروسازی سایپا را به‌عنوان بازرسی فوق‌العاده مورد بررسی قرار می‌دهد.

حسب دستور ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و طی حکمی از سوی نادر شکر بیگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی، تیمی از بازرسان این سازمان مأموریت یافتند ضمن استقرار در شرکت گروه خودروسازی سایپا، نسبت به بررسی نحوه فروش محصولات موضوع طرح فروش ویژه دهه مبارک فجر و میزان ایفای تعهدات اقدام کرده و با استماع نظرات مسئولان مربوطه و بررسی اسناد و مدارک لازم گزارشی از این موضوع تهیه کنند.

 

 اخبار اقتصادی  -  میزان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------