آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

آخرین وضعیت بازار میوه در روزهای پایانی سال



 اخباراقتصادی  ,خبرهای   اقتصادی , میوه و تره بار

 یک مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره بار، وضعیت بازار میوه در روزهای پایانی سال را آرام و باثبات عنوان کرد و گفت: امسال عرضه میوه به بازار مصرف بسیار فراوان است.

هادی بختیاری در گفتگو با مهر با بیان اینکه قیمت انواع میوه به جز موز نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، اظهارداشت: قیمت موز حدود ۵ درصد گران شده و در حال حاضر نرخ آن بین ۳۵۰۰ تا ۴۲۰۰ تومان است.

وی، قیمت نوع ممتاز میوه موز را ۴۴۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت پرتقال باکیفیت از ۱۴۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۲۶۰۰ تومان است.

به گفته بختیاری، هرکیلوگرم سیب از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ و نوع ممتاز آن ۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، نرخ کیوی را از ۲۰۰۰ تا ۳۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نرخ نوع ممتاز این میوه ۳۷۰۰ تومان است، ضمن اینکه قیمت خیار رسمی از ۹۰۰ تا ۱۳۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۲۵۰۰ تومان است.

بختیاری با بیان اینکه قیمت خیار درختی هم از ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۳۰۰۰ تومان است، ادامه داد:  نرخ نارنگی بذر پاکستانی جیرفت و فارس از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و قیمت نوع ممتاز آن ۴۲۰۰ تومان است، همچنین هرکیلوگرم نارنگی بندری بین ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه قیمت توت فرنگی از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۲۰۰۰ تومان است، ادامه داد: توت فرنگی‌های با کیفیت پایین‌تر قیمت‌های کمتری دارند.

به گفته بختیاری، در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۳۰۰ تومان، سیب زمینی ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۳۰۰ تومان و پیاز ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان و نوع ممتاز آن ۱۸۰۰ تومان است.

این مقام مسئول در میدان مرکزی میوه و تره‌بار با بیان اینکه امسال با عرضه فراوان میوه به بازار مواجه هستیم، گفت: از طرفی هم میوه‌های تنظیم بازاری عرضه شده است و به همین دلیل پیش بینی می‌شود در روزهای آتی قیمت انواع میوه تغییر چندانی نداشته باشد. ‌

 

 اخباراقتصادی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------