طیب نیا اعلام کرد: سال ۹۵ سال گشایش اقتصادی خواهد بود



 اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی ,وزیر اقتصاد

 وزیر اقتصاد گفت: سال ۹۵ را سال روشنی می‌بینم و امیدوارم به تدریج آثار گشایش را در زندگی مردم ببینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طیب نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این روزها برای همکاران من روزهای آخر سال نیست، افزود: فردا و پس فردا همکاران بنده در خزانه و سیستم بانکی همچنان مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در سال‌جاری به رغم کاهش شدید قیمت نفت و اینکه هنوز تحریم‌ها در عمده این سال ادامه داشت اما موفق شدیم بودجه دولت را با وضعیت مطلوب به سرانجام برسانیم به نحوی که هزینه های جاری و حقوق و مزایای کارکنان دولت به نحو شایسته پرداخت شد.

طیب نیا اظهارداشت: درباره طرح های عمرانی نیز تا الان حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان پرداخت کردیم که با توجه به شرایط موجود عملکرد مناسبی است. وی گفت: تحریم‌ها در حوزه کاری ما از همه جا شاخص تر بود و حذف تحریم ها شرایطی را فراهم می کند که مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: از این فضا باید استفاده کنیم تا آسیب پذیری کشور را کاهش دهیم و وضعیت زندگی مردم را بهبود بخشیم. طیب نیا گفت: در حوزه کاری وزارت اقتصاد در سال جاری طرح بهبود محیط کسب و کار، طرح جامع نوین گمرکی و طرح جامع مالیاتی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشت.

وی اظهارداشت: همچنین معتقدم انتخابات در سال جاری یک رخداد بسیار با شکوه بود که موجب خرسندی همه مردم را فراهم کرد و آنان حضور گسترده ای در عرصه انتخابات داشتند.

 

 اخبار اقتصادی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------