آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

آپشن اضافه می کنند،قیمت بالا می برند



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی, خودرو

خودروسازان داخلی ما تنها تعداد کمی آپشن به خودروهای قدیمی اضافه می کنند و می گویند طراحی خودرو جدید شده و قیمت ان را نیز بالا می برند.

تعریف خودروسازان داخلی از خودرو جدید; آپشن اضافه می کنند،قیمت بالا می برند

رمضانعلی سبحانی فر ، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره قیمت گذاری خودروها گفت:بازار آزاد باید قیمت ها را تعیین کند در حالی که در شرایط فعلی دولت به صورت دستوری اینکار را انجام می دهد و اثرات منفی آن نیز دیده می شود.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: افزایش قیمت هر کالایی باید پشتوانه منطقی داشته باشد، در حالی که افزایش قیمت خودرو هیچ توجیهی ندارد ، چرا که خودروسازان داخلی ما تنها تعداد کمی آپشن به خودروهای قدیمی اضافه می کنند و می گویند طراحی خودرو جدید شده و قیمت ان را نیز بالا می برند.

وی با اشاره به بی کیفیت بودن خودروهای داخلی تاکید کرد : رقابتی شدن بازار خودرو کیفیت آن را افزایش و انگیزه مشتری برای خرید خودروی داخلی را بالا می برد اما با قیمت گذاری دستوری چنین چیزی ممکن نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه وقتی مدل یک خودرو و برخی از آپشن های آن تغییر می کند دلیل بر طراحی  خودرو جدید نیست، یادآور شد:برخی از خودروسازان تنها بر آپشن خودرور می افزایند و پس از درخواست قیمت های بالا برای آن خودرو می کنند.

به گزارش مجلس نیوز؛ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:انحصار در صنعت خودرو سد راه پیشرفت این صنعت است.

 

 اخبار اقتصادی  -  مجلس نیوز  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------