آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

ابراز تمایل ماداگاسکار به استفاده از تجربیات ایران در زمینه تولید اتومبیل با سوخت پاک



 اخباراقتصادی  ,خبرهای  اقتصادی, اتومبیل با سوخت پاک

محمد منیری نیک سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار، با ژان راولوناریوو نخست وزیر این کشورآفریقایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا  در این ملاقات که در یک فضای گرم و دوستانه برگزار شد دو طرف با معرفی پتانسیل‌های سیاسی اقتصادی و فرهنگی موجود میان دو کشور خواهان گسترش روابط میان جمهوری اسلامی ایران و ماداگاسکار شدند.

ژان راولوناریوو نخست وزیر ماداگاسکار در این دیدار ضمن اشاره به نیاز کشورش به تامین انرژی و سوخت ، گفت: با توجه به این‌که سوخت گاز، یک نوع سوخت پاک و ارزان قیمت است ، امیدواریم بتوانیم از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید اتومبیل با سوخت پاک استفاده کنیم.

سفیر کشورمان نیز در این دیدار ضمن برشمردن پیشرفت‌های کشورمان در تمامی زمینه‌ها، آمادگی ایران را برای برقراری روابطی خوب مبتنی بر دوستی و برادری میان دو کشور اعلام کرد.

در پایان این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار و نخست وزیر این کشور در سرسرای کاخ «ماهازوآریوو» در گفت وگو با خبرنگاران به تشریح نتایج این دیدار پرداختند.

 

 اخباراقتصادی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------