افزایش 30درصدی قیمت موز/تب قیمت نوبرانه ها فروکش کرد



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, قیمت  میوه

بازرس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: قیمت موز به سبب افزایش تعرفه نسبت به اسفند ماه سال گذشته با رشد 30 درصدی قیمت همراه بوده است.

قیمت میوه های نوبرانه آب رفتهادی بختیاری بازرس اتحادیه بارفروشان تهران در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت بازار اظهار داشت: در حال حاضر که میوه های زمستانه رو به اتمام و میوه های تابستانه نیز هنوز نرسیده، وضعیت بازار تعریف چندانی ندارد و در این میان افزایش تعرفه موز به گرانی قیمت سایرمیوه ها نیز دامن زده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت موز گفت: قیمت موز به سبب افزایش تعرفه نسبت به اسفند ماه سال گذشته با رشد 30 درصدی همراه بوده به طوریکه اکنون هر کیلو موز بسته به کیفیت بین 5 هزار و 300 الی 5 هزار و 600 تومان خرید و فروش می شود.

بختیاری با اشاره به قیمت انواع میوه بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب سفید هزار و 600 الی 4 هزار و 500 تومان، سیب قرمز هزار و 500 الی 3 هزار و 500، پرتقال 2 هزار و 500 الی 4 هزار و 500 تومان، خیار گلخانه 800 الی هزار و 500 تومان، خیار بوته ای 800 الی هزار و 300 تومان است که با احتساب سود 35 درصد در مغازه ها به فروش می رسد.

بازرس اتحادیه بارفروشان تهران با اشاره به کاهش قیمت میوه های نوبرانه بیان کرد: قیمت میوه های نوبرانه گوجه سبز و توت فرنگی روزانه در بازار رو به کاهش است به طوریکه اکنون هر کیلو گوجه سبز با کیفیت بین 18 الی 20 هزار تومان است و این درحالیست که تا ده روز گذشته قیمت هر کیلو  بیش از 70 هزار تومان در بازار بود.

وی یادآورشد: در حال حاضر قیمت هر کیلو توت فرنگی گرگان به سبب فراوانی 5 الی 9 هزار تومان و توت فرنگی با کیفیت هشتگرد و کرج کیلویی 9 الی 17 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, قیمت  میوه

 

  اخبار اقتصادی  -  باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------