آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

گرانی دوباره خودرو با مصوبه شورای رقابت کلید خورد/ افزایش ۸۵۷ هزار تومانی قیمت تندر۹۰+جدول



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی, قیمت خودرو

 مصوبه شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو اجرایی شد و گرانی خودرو بار دیگر با مجوز این شورا کلید خورد به طوری که قیمت تندر۹۰ بیش از ۸۵۷ هزار تومان افزایش یافت.

به گزارش  فارس، شورای رقابت هفته پیش با افزایش 1.81 درصدی قیمت محصولات ایران‌ خودرو و همچنین افزایش 0.4 درصدی قیمت محصولات سایپا موافقت کرد.

بر این اساس، ایران خودرو و سایپا قیمت پایه انواع محصولات خود را بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و نرخ بیمه شخص ثالث را به نمایندگی‌ها اعلام کردند که این قیمت‌ها در جدول زیر قابل مشاهده است. اما باید توجه داشت که محاسبه نرخ مالیات و بیمه باز هم باعث افزایش قیمت این خودروها خواهد شد که البته با توجه به اینکه تاکنون اعلام رسمی در این مورد صورت نگرفته، مشخص نیست که تعیین این نرخ ها تا چه حد قابل قبول خواهد بود. زیرا مسئولان بیمه مرکزی هر نوع افزایش قیمت خودرو از محل رشد نرخ بیمه شخص ثالث را رد کرده و گفته بودند طبق توافق بیمه و خودروسازان، افزایش نرخ بیمه نباید بر روی قیمت خودرو لحاظ شود. این در حالی است که خودروسازان نسبت به این مسئله بی اعتنا بوده و ابتدای سال نسبت به افزایش قیمت خودرو بر اساس نرخ جدید بیمه اقدام کردند.

در لیست جدید قیمت خودروها شاهد افزایش 857 هزار تومانی قیمت تندر90 اتوماتیک، رشد 770 هزار تومانی قیمت دنا، افزایش 677 هزار تومانی قیمت تندر90 دنده‌ای و گرانی 667 هزار تومانی پژو پارس هستیم.

برای مشاهده تصویر بزرگ جدول قیمت جدید خودروها می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی, قیمت خودرو

برای دیدن عکس واقعی کلیک کنید.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------