مالیات حقوق میلیونی مدیران چه قدر است؟/وقتی کارمندان بیش از مدیران مالیات می دهند



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , مالیات

یک حساب سر انگشتی نشان می دهد کارمندان بیمه بیش از مدیران مالیات می پردازند.

به گزارش  میزان،چندروزی می شود که تنور حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه و برخی بانک های دولتی حسابی داغ شده و هر روز اخبار جدیدی از آن منتشر می شود.

در حالی فیش حقوقی مدیران بیمه در فضای مجازی دست به دست می شود که یک حساب سر انگشتی نشان می دهد که حقوق یک ماه مدیران بیمه، معادل حقوق 5 سال یک کارگر است.

اما واکنش به انتشار این فیش های حقوقی متفاوت بود و وزیر اقتصاد در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که بیانیه ای برای آن صادر می شود.

اما دیوان محاسبات نیز در واکنشی اعلام کرد که برخی از مدیران بانک های دولتی نیز چنین حقوق هایی دریافت کرده اند و دیوان محاسبات در حال رسیدگی به این موضوع است.

رییس سازمان امور مالیاتی نیز در واکتش به حقوق های چند ده میلیونی مدیران گفت: ما از دریافت این حقوق ها اطلاع داشتیم اما چون وظیفه ما دریافت مالیات است نیازی به اطلاع رسانی نبود. وی به این نکته نیز اشاره کرد که مالیات این پرداخت های میلیونی دریافت شده است.

در حالیکه واکنش مسئولان به انتشار فیش حقوق چند ده میلیونی متفاوت و متناقض است مشاهده برخی از این فیش های حقوقی نشان می دهد مالیات حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه بسیار کمتر از آنچه که باید باشد اخذ شده است چراکه به گفته رییس سازمان امور مالیاتی از حقوق یک میلیون و 350 هزار تومان به بالاباید 10 درصد مالیات اخذ شود و یک حساب سر انگشتی نشان می دهد که از دریافتی 50 میلیونی مدیران بیمه تنها یک میلیون و 560 هزار تومان مالیات اخذ شده است و این موضوع به این معنی است که کارمندان بیشتر از مدیران مالیات می پردازند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , مالیات

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------