آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

طرح مسکن اجتماعی کی اجرا می شود؟



 اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,طرح مسکن اجتماعی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد اجرای طرح مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مسکن‌ مهر انجام می شود.

 به گزارش  اعتماد  ؛معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي با اشاره به اين نكته كه برنامه مسكن اجتماعي آماده است و بلافاصله پس از اتمام مسكن مهر اجرا خواهد شد، گفت: توافقات اين طرح انجام شده و به راحتي قابليت گسترش دارد و بودجه‌اي كه هم‌اكنون در مسكن مهر است نيز صرف مسكن اجتماعي خواهد شد.

حامد مظاهريان در خصوص طرح مسكن اجتماعي اظهار كرد: طرح مسكن اجتماعي آماده است و بلافاصله كه پروژه مسكن مهر در پايان سال جاري به اتمام رسيد برنامه‌هاي ما درخصوص مسكن اجتماعي اجرا مي‌شود. حتي توافقات اين طرح انجام شده و به راحتي قابليت گسترش دارد. بودجه‌اي كه هم‌اكنون در مسكن مهر است نيز صرف مسكن اجتماعي خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به افزايش ۱۹ درصدي معاملات مسكن تهران در فروردين ۹۵ نسبت به فروردين ۹۴ افزود: اين پيش‌نشانه خوبي براي خروج از ركود مسكن است. هم‌اكنون منتظريم تا آمار ارديبهشت ماه نيز ارايه شود كه اگر روند رو به رشد معاملات در چند ماه آينده تداوم يابد پيش‌بيني اكثريت قريب به اتفاق متخصصين اقتصادي و امور مسكن مبني بر خروج از ركود مسكن در نيمه سال جاري محقق خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------