اخبار ضد و نقیض از شروع قریب‌الوقوع فاز دوم هدفمندی



اخبار,اخبار اقتصادی,فاز دوم هدفمندی


اخبار اقتصادی - اخبار ضد و نقیض از شروع قریب‌الوقوع فاز دوم هدفمندی

مقامات وزارت نفت در حالی شایعات در مورد گران شدن بنزین از ابتدای اسفند را رد می‌کنند که بعضی خبرگزاری‌ها از درخواست فوری وزارت نفت از جایگاهداران برای آمادگی برای افزایش نرخ‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش تابناک ، رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اشاره تجهیز تمامی جایگاه‌های سوخت برای هر گونه تغییر احتمالی نرخ از روز پنج شنبه یکم اسفند ماه، اعلام کرد: گمانه زنی‌ها حاکی از عرضه بنزین با دو نرخ جدید 700 و 1050 تومانی است، ضمن اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از تمام جایگاهداران درخواست کرده است که خود را برای افزایش قیمت بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.

ناصر رئیسی‌فرد با اشاره به تجهیز تمامی جایگاه های سوخت کشور برای تغییر احتمالی نرخ، گفته است: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از تمام جایگاهداران درخواست کرده است که خود را برای افزایش قیمت بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.

روز گذشته مجلس در تصمیمی در حالی اختیار تعیین زمان شروع فاز دوم هدفمندی را به دولت داد که پیش از آن سيدمسعود ميركاظمي، رييس كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي به تاخير افتادن فاز دوم اجراي هدفمندي تا تيرماه را نادرست توصيف كرد و گفت كه براي كنترل آثار تورمي افزايش قيمت حامل هاي انرژي، قيمت هاي جديد نبايد پيش از آنكه اعمال شود به اطلاع مردم برسد.

 

وي با اشاره به مصوبه مجلس درخصوص به تاخير افتادن اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها تا تيرماه سال 93 گفته بود: نظر شخصي من اين است كه اين كار درستي نيست به ويژه اينكه بخواهيم تاريخي تعيين كنيم كه دولت تا آخر خرداد لايحه يي ارائه كند و از ابتداي تير، فاز دوم را اجرايي كند. الزام دولت براي اجراي فاز دوم از ابتداي تيرماه به معناي اين است كه فعالان اقتصادي و بازاري ها مي دانند كه از ابتداي تير قيمت ها تغيير مي كند و اين اصلادرست نيست.
اخبار اقتصادی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------