تعیین تکلیف یارانه ۲۴ میلیون نفر، امروز



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,وزیر تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر در نشست امروز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

به گزارش شبکه خبر، علی ربیعی در حاشیه همایش چشم‌انداز اقتصاد ایران گفت: در نشست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی عصر امروز، امکان حذف یارانه 24 میلیون نفر بررسی می‌شود.

او درباره امکان حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر طبق مصوبه بودجه سال ۹۵ کل کشور گفت: فعلا در حال انجام مطالعات کارشناسی و امکان حذف این تعداد هستیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نحوه اجرای قانون و اینکه ‌آیا امکان حذف ۲۴ میلیون نفر وجود دارد یا خیر در حال بررسی است گفت: این موضوع به دلیل آنکه با افکار عمومی و نگرانی‌های مردم سروکار دارد فعلا جنبه‌های حاشیه‌ای حذف یارانه را دنبال نمی‌کنیم.

ربیعی گفت: در عین حال معتقدیم که عدم تاثیر یارانه در زندگی افراد ثروتمند باید مورد بازنگری قرار گیرد و علاوه بر آن برای حذف یارانه‌ها باید مجموعه‌ ملاحظات اجرایی را در نظر بگیریم.

ربیعی از برگزاری نشستی ویژه در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با حضور نوبخت خبر داد و گفت: این موضوع فعلا مراحل بررسی کارشناسی را طی می‌کند تا در آینده ببینیم آیا امکان اجرایی شدن دارد یا خیر.

وی همچنین در جمع خبرنگاران از افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان صندوق‌های کشوری و تامین اجتماعی صحبت کرد و گفت: تا سقف ۲۰ درصد به افرادی که با ۷۵۰ هزار تومان دریافتی بودند، اضافه کردیم و به زودی ابلاغ خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------