تامین نان ماه رمضان بدون تغییر قیمت



 اخبار اقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, نان

در آستانه ماه رمضان، نان که همیشه قوت غالب مردم به شمار می‌رود از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که در این باره معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: هیچ نگرانی بابت تامین گندم و نان برای ماه رمضان وجود ندارد و هرگونه اعمال تغییر در سهمیه آراد نانوایی‌ها یا تغییر ساعت کار آنها با تصمیم کارگروه‌های استانی است.

علی قنبری - مدیرعامل شرکت بازرگانی داخلی - در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: ماهانه به حدود 750 هزار تن گندم برای تولید و تامین انواع نان نیاز داریم که هیچ مشکلی با توجه به تولید و ذخایر کشور وجود ندارد. اگر در ماه مبارک رمضان میزان نیاز خبازی‌ها برای تولید نان افزایش یابد سهمیه نانوایی‌ها نیز براساس تصمیمات و مصوبات کارگروه‌های استانی افزایش می‌یابد.

وی افزود: هیچ تغییر قیمتی در ماه رمضان در زمینه آرد و نان انجام نخواهد شد و نظارت بر نانوایی‌ها در این ماه افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اشاره به تولید مناسب گندم در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای فصل برداشت گندم تا امروز حدود دو میلیون و 700 هزار تن محصول به ارزش 3300 میلیارد تومان خریداری شده که از این میزان حدود 2500 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

به گفته وی، واردات گندم در سال جاری انجام نخواهد شد و در صورت اجازه دولت این محصول استراتژیک قابلیت صادرات را خواهد داشت، چراکه پیش‌بینی و برآوردها مبنی بر خرید تضمینی حدود 10 میلیون تن گندم است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------