آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

قیمت چند خانه لوکس برابر است با یارانه یک ماه مردم؟+جدول قیمت



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,خانه لوکس

ر اساس بررسی های صورت گرفته قیمت تعدادی از خانه لوکس شمال تهران با هزینه پرداختی یارانه برابری می کند.

 به گزارش میزان ،با گشتی در شمال شهر تهران و مشاهده خانه های این مناطق که یادآور عمارت های فرنگی است این سوال در ذهن هر بیننده ای شکل می گیرد که هزینه ساخت یا خرید و فروش آن چقدر تمام می شود.

خانه هایی که با یک پرس و جوی ساده از بنگاه معامله املاکی متوجه میلیاردی بودن آنها می شویم و بنگاه دار پس از دیدن تعجب ما شروع به تعریف از مزایا و امکانات همچون سالن اجتماعات، فضای لابی ، اتاق خدمه با آشپزخانه و سرویس مجزا، سیستم گرمایش، آسانسورهای متعدد، وجود دوربین مداربسته و کنترل شبانه روزی فضای عمومی، استخری ، سونا، جکوزی، جاده سلامتی، رووف گاردن، حیاط و فضای سبز می کند.

امکاناتی که نه از سر نیاز که از روی لوکس گرایی ساکنان آن طراحی و ساخته شده و برای برخی از شهروندان همین شهر وجود این همه امکانات در یک خانه جز در داستان ها در جایی دیگر تعریف نشده است.

خبرنگار میزان با جست و جویی در قیمت خانه های این مناطق دریافت هر متر مربع از این خانه ها با توجه به منطقه و امکانات در محدوده بین 10 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان نیز مشاهده کرد که با توجه به متراژ این خانه ها که حداقل از 200 متر آغاز و تا متراژ 900 متر نیز ادامه داشت هزینه نهایی آن را میلیاردی کرد.

خانه هایی که برای داشتن آن باید صاحب پول ناقابلی از حدود 2 میلیارد تا 16 میلیارد تومان بود که در یک برآورد سطحی قیمت خانه های یک خیابان از این مناطق سر به فلک می کشد.

بدون شک ورود هزینه ساخت این خانه ها در اقتصاد به بهبود شرایط اقتصادی می کند.در این بین یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که در مسئله پرداخت یارانه بر اساس اعلام وزارت اقتصاد و دارایی هزینه هر ماه پرداخت یرانه نقدی حدود 3 هزار و 400 میلیارد تومان است که بر این اساس می توان با هزینه تعدادی از این خانه ها، یارانه یک ماه مشمولین را پرداخت کرد.

بر اساس این گزارش قیمت برخی از این خانه های ویلایی میلیاردی به شرح زیر است:

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,خانه لوکس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------