آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

وزیر کشور: حمایت از تولید داخلی توسط گروه های مرجع در جامعه نهادینه شود/ تولید داخلی ریل گذاری برای توسعه



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , وزیر  کشور

وزیر کشور گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی باید توسط گروه های مرجع مثل رسانه ها، روحانیون و آموزش و پرورش در جامعه نهادینه شود .

 به  گزارش  ایرنا  ؛عبدالرضا رحمانی فضلی دوشنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با کانال استانی سهند، اظهار کرد: تکنولوژی، تنوع محصولات، قیمت پائین، سهولت عرضه، نوع بسته بندی و قدرت رقابت، مواردی است که در دنیا شرایط سختی را برای رقابت به وجود آورده است و بر این اساس باید به کیفیت تولیدات داخلی دقت داشته باشیم.


وی افزود: نیروی انسانی کیفی، برخودار بودن از جایگاه مناسب در فناوری های روز دنیا همچون نانو فناوری، الکترونیک، صنایع نظامی و پیشرفته و انرژی هسته ای که به رسمیت شناخته شده، از ظرفیت های کشور برای حمایت از تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.


رحمانی فضلی گفت: باید در مقابل خدا، نسل آینده و تاریخ پاسخگو باشیم و آینده کشور را با حمایت از صادرات و تولید داخلی و با تحقق اقتصاد مقاومتی تضمین کنیم.


وی همچنین با اشاره به وضع امنیت در کشور اظهار کرد: ایران به لحاظ امنیت از امن ترین کشورهاست و به این موضوع دوست و دشمن هم اعتراف دارند.


وزیر کشور با تأکید بر اینکه برای ساختن ایران سربلند، حجت برای همه تمام است و رسالت خطیری بر دوش همگان می باشد، اظهار کرد: صرفه جویی، استفاده از کالای داخلی و استفاده نکردن از کالاهای خارجی، اقداماتی است که کشور را به سمت موفقیت های بزرگ رهنمون می کند.


وی، تولید داخلی را ریل گذاری جدیدی برای توسعه دانست و افزود : برای تحقق این اقدام باید همت جمعی کنیم.


وزیر کشور برای سفر دو روزه کاری در تبریز به سر می برد.


وی امروز پس از دیدار با امام جمعه تبریز در نشست یکروزه قرارگاه اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی در تبریز پای صحبت های صاحبان صنایع استان نشست.


وزیر کشور فردا در دومین روز سفر به تبریز از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان بازدید می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------