آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

سفر هیئت نفتی آمریکایی به تهران به تعویق افتاد



اخبار,اخبار اقتصادی,کنفرانس بین‌المللی ایران


اخبار اقتصادی - سفر هیئت نفتی آمریکایی به تهران به تعویق افتاد

کنفرانس بین‌المللی ایران پس از تحریم‏ ها؛ انرژی و محیط‏ زیست که قرار بود اسفندماه سال جاری در تهران برگزار شود به بهار سال 1393 موکول شد تا عملا سفر هیئت نفتی آمریکا به ایران به تعویق بیافتد.

به گزارش مهر، کنفرانس بین‌المللی ایران پس از تحریم‏ ها؛ انرژی و محیط‏ زیست که قرار بود اسفندماه سال جاری جاری در تهران به بهار سال 1393 موکول شد.

در این گردهمایی بین‌المللی که قرار است برخی از چهره‌های مطرح انرژی از ایالات متحده آمریکا، انگلیس و ژاپن سخنرانی کنند سیاست زدایی از انرژی، اثرات تحریم بر امنیت انرژی و محیط زیست، فرصت‌های سرمایه گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و تبادل فن‌آوری و تکنولوژی‌های نوین از مهمترین محورهای برگزاری آن خواهد بود.

علاوه بر این بررسی چشم‌انداز عرضه و تقاضای جهانی انرژی، آثار تحریم بر تراز انرژی ایران و جهان، توسعه همکاری‌های بین‌المللی از دیگر محورهای برگزاری کنفرانس بین‌المللی ایران پس از تحریم‏ها؛ انرژی و محیط‏ زیست است.

انجمن اقتصاد انرژی ایران به عنوان متولی برگزاری این کنفرانس، دلایل تعویق در برگزاری این گردهمایی بزرگ صنایع نفت و انرژی کشور را همزمانی ناخواسته با هم اندیشی نظام جدید قراردادهای صنعت ‌نفت اعلام کرده است.

از سوی دیگر با توجه به تغییر زمان برگزاری کنفرانس بین‌المللی ایران پس از تحریم‏ها؛ انرژی و محیط‏زیست، زمان ارسال مقالات تا پایان سال جاری تمدید شد. مدیران، محققان و کارشنان می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.‬‬
اخبار اقتصادی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------