آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

گزارش عملکرد بازار بورس در روز چهارشنبه



اخبار,اخبار اقتصادی, شاخص بورس


اخبار اقتصادی - گزارش عملکرد بازار بورس در روز چهارشنبه

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس با رشد ۵۵۰ واحدی تا ارتفاع ۸۱ هزار واحد پیش رفت.

به گزارش تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه افت 167 واحدی روز گذشته جبران شد و شاخص بورس با افزایش 550 واحدی تا ارتفاع 80 هزار و 986 واحدی پیش رفت. تعداد 643 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 284 میلیارد تومان نیز در 64 هزار نوبت دادوستد شد.


همچنین در روزجاری، نماد معاملاتی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس پس از صدور اطلاعیه شفاف‌سازی با محدودیت نوسان قیمت بازگشایی شد تا پیش‌زمینه‌ای برای ورود دیگر نمادهای گروه پتروشیمی به بازار سرمایه باشد.


نماد معاملاتی شبندر، شپنا، وپاسار، فارس، وتجارت و وبصادر نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر روند صعودی شاخص و نماد فملی، وخارزم، فولاد و حکشتی هم بیشترین تاثیر منفی را بر حرکت نماگر بورس در روزجاری از خود بجای گذاشتند.


همچنین توقف نمادهای معاملاتی وپخش، سهگمت، کاما، پالایش نفت شیراز، توکاریل، دسبحاح، کساوه، کساوهح، شکلر، فاذر، پسهند، رانفور، کسعدی، کسعدیح، خموتور، شکربن، فایرا، کماسه، تکشا، کرازی و بازگشایی نماد معاملاتی سفارح، ورنا، سارابح، دکوثر، کپارس، رتکو، سنیر، دسبحا، دسبحاح، فباهنر و چفیبر از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بود.
 اخبار اقتصادی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------