آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ٢ تا ٤‌ میلیون تومان



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, لپ  تاپ

 طبیعتا بسیاری از افراد، برای انجام کارهای سنگین مانند برنامه‌نویسی، بازی، مالتی‌مدیا و مهندسی به یک دستگاه قدرتمند نیاز دارند؛ بنابراین راهنمای خرید امروز که قیمت‌های آن از بازار به‌روز شده است، می‌تواند مناسب این افراد باشد. لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ٢,٥ ‌میلیون تا ٣.٥ ‌میلیون تومان معمولا پردازنده‌های Core i اینتل دارند. قیمت این دستگاه‌ها، مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، بیشترین آمار فروش را به این بخش اختصاص می‌دهد.

سرفیس پرو۴
به گزارش شرق به  نقل از  زومیت، سرفیس پرو۴ مایکروسافت با حفظ نقاط قوت نسل‌های پیشین و بهبود آنها تا حد ممکن، مجددا خود را به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی لپ‌تاپ‌ها معرفی کرده است. بدنه‌‌ای با‌کیفیت و زیبا که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد؛ سخت‌افزاری قدرتمند که شما را در اجرای اکثر نرم‌افزار‌ها به‌جز نمونه‌های حرفه‌ای به‌خوبی یاری خواهد کرد؛ نمایشگری فوق‌العاده که جای هیچ بحثی را باقی نخواهد گذاشت؛ قلمی دقیق و کاربردی که برای طراحان و افرادی که به‌طور گسترده به یادداشت‌برداری می‌پردازند، ایده‌آل است. قیمت نسخه Microsoft Surface Pro ٤ - C بدون صفحه کلید، حدود سه‌میلیون‌و ١٠٠‌هزار تومان است.

زن بوک UX٣٠٣
لپ‌تاپ‌های ایسوس همواره از تاچ‌پد و صفحه کلید بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند. در رده‌ قیمتی سه‌میلیون‌و ٤٥٠‌هزار تومان اولترابوک‌های خوبی از ایسوس پیدا می‌شود که یکی از آنها UX٣٠٣ است. پردازنده‌ corei٧ از سری اسکای‌لیک، بدنه‌ فلزی، رم هشت گیگابایتی، پردازنده‌ گرافیکی قدرتمند در کنار نمایشگر ١٣,٣ اینچی فول‌اچ‌دی باعث می‌شود با یک محصول خوش‌قیمت با قابلیت حمل بالا روبه‌رو باشیم.

Ideapad Y٧٠٠
بدنه‌ این لپ‌تاپ از آلومینیوم و پلاستیک سخت تشکیل شده که کمی وزن دستگاه را بالا برده؛ ولی در عوض، استحکام بسیار خوبی دارد. لپ‌تاپ Y٧٠٠ لنوو یکی از بهترین پردازنده‌های گرافیکی موجود را در خود جای داده که از سری GDDR٥ انتخاب شده است؛ مانند دیگر مدل‌ها، Y٧٠٠ لنوو از صفحه‌کلید AccuType بهره می‌برد و اسپیکرهای ساخت JBL از دیگر مزایای این دستگاه به شمار می‌آید؛ البته به نظر می‌رسد با توجه به محدوده‌ قیمتی- قیمت نسخه IdeaPad Y٧٠٠ - A حدود سه‌میلیون‌و ٩٠٠‌هزار تومان، می‌توانست از فضای ذخیره‌سازی بیشتر و پورت‌های متنوع‌تر بهره ببرد.

N٥٥٢VW
این لپ‌تاپ که با هدف ارائه‌ تجربه بهتر برای کارهای مالتی‌مدیا طراحی شده، علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند از یک طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا بهره می‌برد که باعث شده ارزش خرید بالایی داشته باشد. شما به‌راحتی می‌توانید سنگین‌ترین دستورات را با این لپ‌تاپ اجرا کنید. پردازنده‌ گرافیکی این لپ‌تاپ یکی از قوی‌ترین نمونه‌های بازار است که در کنار یک پردازنده‌ corei٧ از سری HQ و ۱۲ گیگابایت رم، خیال شما را از عملکرد بدون نقص نوت‌بوک N٥٥٢VW راحت می‌کند. قیمت نسخه N٥٥٢VW حدود چهار ‌میلیون تومان است.

Y٥٠٧٠
این مدل از لپ‌تاپ لنوو، به لطف پردازنده corei٧ از سری HQ، رم ۱۶ گیگابایتی و پردازنده‌ گرافیکی قدرتمند خود می‌تواند به‌راحتی انواع بازی‌ها و دستورات سنگین را اجرا کند. از نقاط قوت این دستگاه می‌توان به نمایشگر با‌کیفیت با رزولوشن ٤K، صفحه کلید AccuType، حافظه‌ ذخیره‌سازی هیبریدی، طراحی زیبا با نورپردازی قرمز، وزن و ضخامت مناسب و تاچ‌پد یک‌تکه اشاره کرد. قیمت نسخه Y٥٠٧٠ ٢٠١٥ - A حدود سه‌میلیون‌و ٥٠٠‌هزار تومان است.

IdeaPad ٥٠٠
این لپ‌تاپ به یک پردازنده‌ کم‌مصرف و نسل جدید اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه رم و دو ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز شده که این فضای ذخیره‌سازی می‌تواند یکی از امتیازات آیدیاپد ۵۰۰ لنوو باشد. نمایشگر فول‌اچ‌دی با روکش مات و پردازنده‌ گرافیکی چهار گیگابایتی اِی‌ام‌دی نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود. قیمت نسخه IdeaPad ٥٠٠ - F حدود دو‌میلیون‌و ٥٥٠‌هزار تومان است.

INSPIRON ٥٥٥٨
سری اینسپایرون همیشه جزء لپ‌تاپ‌های جذاب دل به شمار می‌رود که قیمت مناسب در کنار مشخصات فنی مقبول، از اهداف تولید آنهاست. این لپ‌تاپ به یک پردازنده corei٧، رم هشت گیگابایتی، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و پردازنده گرافیکی دوگانه جی‌فورس و اینتل مجهز شده تا از هر نظر همراه خوبی برای شما باشد؛ البته قیمت بالای این دستگاه - قیمت نسخه Dell INSPIRON ٥٥٥٨ - A حدود دو‌میلیون‌و ٦٥٠‌هزار تومان است- نسبت به دیگر رقبا با این مشخصات فنی، یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------