آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

از جعل فیش‌حقوقی برای گرفتن وام تا کلاهبرداری با وعده صفر کردن خلافی +تصاویر



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزییات دو پرونده کلاهبرداری در پایتخت را تشریح کرد.

سردار  عباسعلی محمدیان فرمانده پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دستگیری مجرمی به اتهام کلاهبرداری اظهار داشت : برخی از مشاغل مورد توجه افراد کلاهبردار قرار میگیرد تا بوسیله آن کلاهبرداری کنند تعداد زیادی از آن ها سمت پلیس را انتخاب می‌کنند اما مردم حرف هرکسی که چنین ادعایی کرد   یا حتی تجهیزاتی چون بی سیم، گاز اشک آور و...به همراه داشت را باور نکنند و فقط با مشاهده کارت شناسایی و تطبیق آن با چهره فرد و تماس با مرکز فوریت های پلیس اعتماد کنند.

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


وی ادامه داد :فردی شیاد با سوء استفاده از اعتماد مردم خودش را به عنوان پلیس معرفی  و توان مندی اش را در صفر کردن خلافی عنوان میکرد و به همین طریق اقدام به کلاهبرداری  از مردم کرده است و در صورت پیگیری مال باختگان یا آن ها را تهدید میکرده و یا به دلیل داشتن شماره تلفن اعتباری متواری می‌شده است .

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت : بر اساس تحقیقات و شواهد 300 میلیون تومان کلاهبرداری شده است و تا کنون 50 نفر از شاکیان این کلاهبرداری به پلیس مراجعه کردند  اما تعداد آن ها بیشتر است و از مردم میخواهیم برای طرح شکایت به اداره 13 پلیس آگاهی مراجعه کنند و در صورت برخورد با چنین مواردی با اطلاع  به پلیس و مقامات قضایی  فرصت را از کلاهبرداران و وقوع چنین جرایمی بگیریم.

 اخبارحوادث,خبرهای  حوادث,حوادث روز


سردار محمدیان در خصوص متلاشی شدن باند جعل اسناد برای اخذ وام بانکی بیان کرد: یکی از راه ها و موضوعات کلاهبرداری آگهی های روزنامه است چندی پیش باندی با جعل گواهی کسر از حقوق به شکل های مختلف و... اقدام به گرفتن وام های 10 تا 15 میلیون تومانی برای مردم متقاضی میکردند آن هم در شرایطی که بانک ها برای وام  هایی با این مبالغ اقدام به گرفتن استعلام از سازمان ها معمولا نمی‌کنند در نتیجه ی شکایت مردم و فهمیدن جعلی بودن گواهی ها  موفق به متلاشی کردن باندی 7 نفره شدیم.

وی عنوان کرد: افرادی که مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و یا بانک هایی که با این شرایط وام داده اند و تا امروز در جریان نبودند زودتر اقدام کنند چرا که در باز پرداخت بسیاری از وام های اخذ شده مشکل ایجاد می شود.  بر اساس اسناد و مدارک،این گروه با عنوان ده شرکت و اداره 500 گواهی جعل کرده است و امیدوارم در کوتاه ترین زمان به پرونده و شکایات رسیدگی شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------