آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

400 ثروتمند جهان در واکنش به برکسیت میلیارد ها دلار از دست دادند/برکسیت با بازار چه کرد؟



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا

 جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا سبب شد تا 400 پول دار جهان127 میلیارد دلار از دست بدهند.

400 نفر ثروتمند دنیا در روز جمعه به دلیل خارج شدن بریتانیا از اروپا و هیجانی که در بازار ایجاد شد، 127.4 میلیارد دلار از دست دادند.

به گزارش  خبرآنلاین، ثروتمندان حدود 3.2درصد از ارزش خود را در بازار از دست دادند که ترکیب آن حدود 3.9 هزار میلیارد دلار می شود.

بیشترین افت را ثروتمند ترین فرد در اروپا، آمانیکو اورتگا تجربه کرد که حدود 6 میلیارد دلار از ثروتش را از دست داد. این درحالی است که 9 ثروتمند دیگر حدود یک میلیارد دلار کاهش داشتند. این 9 نفر شامل بیل گیتس و جف بزوس است.

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی,جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا

در روز گذشته با رای مردم بریتانیا به برکسیت، قیمت نفت، طلا و بازار سهام تحت تاثیر قرار گرفت که کارشناسان بر این باورند که این هیجان بازار همچنان ادا مه خواهد داشت.

بازار ها در روز گذشته تحت تاثیر برکسیت قرار گرفتند. برهمین اساس، شاخص بورس بریتانیا پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، به پایین ترین سطح خود از سال ۲۰۰۸ رسید.

بازار سهام توکیو نیز به عنوان نخستین بازار سهامی که در 24 ژوئن روز کاری خود را آغاز کرده،در  واکنش به نتیجه همه پرسی انگلیس نزدیک به 8 درصد افت ارزش سهام داشت. ارزش پوند انگلیس با کاهش بی سابقه به کمترین میزان از سال 1985 تاکنون رسید.

 منبع: بلومبرگ

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------