آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

توصیه مشاوران املاک به خریداران



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی,بازار مسکن

بررسی فایل‌های موجود در بخش خریدو فروش بازار مسکن در تهران نیز نشان می‌دهد عمده قیمت‌های پیشنهادی مالکان برای فروش آپارتمان‌های موجود درهمین محدوده متراژ در فصل کنونی، برای متقاضیانی که خود را به اهرم مالی تسهیلات خرید مسکن مجهز کرده‌اند مناسب است.

مطابق با آمار بانک مرکزی بیشترین سهم از معاملات انجام‌شده طی بهار سال جاری در شهر تهران به واحدهای مسکونی با زیربنای 60 تا 70 مترمربع معادل 7/ 15 درصد اختصاص داشته است. ضمن آنکه بالغ بر 56 درصد از معاملات واحدهای مسکونی انجام شده در یک ماهه اردیبهشت در شهر تهران متعلق به واحدهای مسکونی کمتر از 80 مترمربع است، کارشناسان و فعالان بازار مسکن پیش‌بینی می‌کنند پرطرفدارترین متراژ برای خرید آپارتمان مسکونی در فصل جاری که بخش عمده‌ای از متقاضیان مصرفی بازار با استفاده از اهرم مالی تسهیلات صندوق یکم و وام‌های بدون سپرده در قالب اوراق بانک مسکن به بازار وارد می‌شوند همین متراژ باشد.

به گزارش «دنیای اقتصاد» بررسی فایل‌های موجود در بخش خریدو فروش بازار مسکن در تهران نیز نشان می‌دهد عمده قیمت‌های پیشنهادی مالکان برای فروش آپارتمان‌های موجود درهمین محدوده متراژ در فصل کنونی، برای متقاضیانی که خود را به اهرم مالی تسهیلات خرید مسکن مجهز کرده‌اند مناسب است.

مشاوران مسکن در شهر تهران به ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی شهر تهران می‌گویند در حال حاضر تعداد زیادی از فروشنده‌ها که نتوانستند به دلیل تفاوت قیمت پیشنهادی با قیمت واقعی منطقه ملک خود را به فروش برسانند، از اصرار بر قیمت اولیه پیشنهادی خود دست کشیده‌اند و ملک خود را با قیمت مناسب روانه بازار کرده‌اند. این مشاوران املاک به خریداران مصرفی بازار توصیه می‌کنند که به دلیل ثبات نسبی قیمت‌ها در فصل جاری، با آگاهی از قیمت خرید و فروش ملک در منطقه موردنظر، به قیمت‌های پیشنهادی بالای فروشنده‌ها تن ندهند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------