آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

برای اولین بار / اجازه دولت به بخش خصوصی برای انتشار اوراق مشارکت



 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, اوراق

رییس جمهوری «انتشار اوراق مشارکت توسط شرکت های بزرگ بخش خصوصی» را ایده ای قابل تحقق دانسته و قول داده است این موضوع را پی گیری کند تا هر چه زودتر مقدمات اجرای آن فراهم آید.

 در پی طرح ایده «انتشار اوراق مشارکت توسط شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی» رییس جمهوری  این موضوع را امکان‌پذیر و قابل تحقق دانسته و قول داده است آن را را پی گیری کند تا هر چه زودتر اجرایی شود.

به گزارش عصر ایران این خبر را محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران در گزارش ضیافت افطار رییس جمهوری به افتخار بازرگانان و نمایندگان بخش خصوصی در کانال تلگرامی خود قرار داد.

رییس اتاق ایران نوشته است:
« دکتر مسعود حجاریان خواستار اجازه انتشار اوراق مشارکت توسط شرکت های بزرگ بخش خصوصی شد. رییس جمهوری هم پس از صحبتی کوتاه با دکتر جهانگیری ( معاون اول) و دکتر طیب نیا (وزیر اقتصاد) تحقق این ایده را ممکن دانست و گفت: شخصا این موضوع را پی گیری می کنم و بهتر است هر چه زودتر مقدمات انجام این کار فراهم شود.

وقتی من (جلال پور) هم توضیح دادم که در صورت انتشار این اوراق، نیاز مالی شرکت ها با عرضه انواع اوراق مشارکت، تأمین می شود و منابع بانک ها می تواند به شرکت های کوچک و متوسط اختصاص یابد، رییس جمهوری قول پی گیری جدی دادند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------