قیمت مرغ فردا چقدر می شود؟



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی,   قیمت  مرغ

 قیمت هر کیلوگرم مرغ در چند روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش داشته است .

به گزارش تسنیم، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ در چند روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش داشته است گفت: هر کیلوگرم مرغ امروز ۷۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد و فردا تا ۷۴۰۰ تومان کاهش می‌یابد.
 
مهدی یوسف‌خانی ، اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در دو روز گذشته 300 تومان کاهش یافته و قیمت این محصول از 7900 تومان در روز چهارشنبه هفته گذشته به 7600 تومان کاهش یافته است.
 
وی افزود: کاهش قیمت مرغ در روز آینده ادامه دارد و با توجه به کاهش نرخ خرید این محصول از مرغدار قیمت هر کیلوگرم مرغ در روز دوشنبه به 7400 تومان می‌رسد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد:‌ انتظار می‌رود که از 20 تیرماه به بعد نیز قیمت هر کیلوگرم مرغ به زیر 7 هزار تومان برسد زیرا جوجه‌ریزی زیادی در خرداد ماه سال جاری انجام شده است.
 
وی  تصریح کرد: در صورتی که قیمت مرغ به زیر 7 هزار تومان برسد فروش این محصول برای مرغداران با زیان همراه است و در صورتی که مرغدار هر کیلوگرم مرغ زنده را 4500 تومان بفروشد 7 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد. 
 
یوسف‌خانی در خصوص قیمت تخم مرغ گفت: هر کیلوگرم از این محصول در روزهای گذشته 200 تومان کاهش قیمت داشته و به هر کیلوگرم 3800 تومان رسیده است و هر شانه تخم مرغ در بازار مصرف 7500 تا 8000 تومان با توجه به وزن آن به فروش می‌رسد.
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------