آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

نفت ایران ۱۹ دلار ارزان شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , نفت

متوسط قیمت نفت ایران در نیمه نخست سال جاری میلادی با کاهش ۱۹.۳۸ دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳۴.۷۹ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش  تسنیم، سازمان کشورهای صادرکننده نفت در جدیدترین گزارش ماهانه خود قیمت نفت اوپک در ششمین ماه سال جاری میلادی را 45.84 دلار در هر بشکه اعلام کرد. قیمت نفت اوپک در این ماه نسبت به ماه قبل از آن رشد 2.63 دلاری داشته است.

اما متوسط قیمت نفت اوپک در نیمه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل 18.81 دلار کاهش داشته و به 36.31 دلار در هر بشکه رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت نفت ایران در ژوئن 2016 نسبت به ماه قبل از آن 3.01 دلار افزایش یافته و به 44.68 دلار در هر بشکه رسیده است. هر بشکه نفت ایران در ماه می در برابر 41.67 دلار معامله شده بود.

متوسط قیمت نفت ایران در نیمه نخست 2016 با افت 19.38 دلاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به 54.17 دلار در هر بشکه رسیده است. در نیمه نخست 2015 هر بشکه نفت ایران در برابر 54.17 دلار معامله می شد.

نفت برنت دریای شمال در نیمه نخست سال جاری میلادی با 18.03 دلار کاهش قیمت در برابر 39.89 دلار و هر بشکه نفت سبک آمریکا با کاهش قیمت 13.73 دلاری در برابر 39.52 دلار معامله شده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------