واردکنندگان کالای قاچاق از داعش مخرب ترند



 اخباراقتصادی,خبرهای  اقتصادی,محموله های قاچاق

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور وارد کنندگان محموله های قاچاق را از داعش مخرب تر توصیف کرد و تاکید کرد مسئولان به سرعت نسبت به ثبت و ضبط کالاها اقدام کنند ومراقب توزیع این کالاها از کانال های زیر زمینی به بازار باشند.

به  گزارش  ایران؛ روز گذشته بزرگترین محموله قاچاق کالا در استان هرمزگان کشف شد و به دنبال آن 17 نفر از قاچاقچیان و 23 نفر از افرادی که با سازمان های مرتبط با واردات کالا در کشور همکاری داشتند دستگیر شدند.

محمد طحان پور در گفتگو با «ایران آنلاین» ضمن تشکر از مقامات دستگاه قضایی و پلیس گفت: خوشبختانه امسال در زمینه مبارزه با قاچاق ما شاهد اقدامات به موقع و سریع دولت در این زمینه هستیم.


وی با اشاره به اینکه بسیار دیده شده کالاهای کشف شده از طریق کانال های زیر زمینی وارد بازار می شوند، از مسولین خواست تا کالاهای کشف شده، سریعا ثبت و ضبط شوند.


رئیس اتحادیه لوازم خانگی همچنین تاکید کرد که این اتحادیه همسو با سایر سازمان ها و ارگان های بازرسی و تعزیرات به شدت با توزیع هرگونه کالایی که به صورت قاچاق فروخته شود مبارزه کرده و با واحدهای صنفی که اقدام به فروش این کالاها کنند برخورد می کند.


طحان پور با اعلام اینکه در تصاویر، کالاهای کشف شده ای مثل کولر گازی مایکروفر، ظروف چینی و بسیاری از ملزومات خانگی نیز دیده شده گفت: پیشنهاد می شود با توجه به اینکه جریمه 4 برابری برای واردکنندگان کالاهای قاچاق صادر می شود، این کالاها پس از ضبط به خیریه ها و مراکز درمانی و بهداشتی عرضه شوند.


وی در ادامه افزود: بسیاری از کالاهایی که توسط برخی ترخیص کنندگان قاچاق می شوند، حتی از گمرک هم با برخی سند سازی ها عبور می کنند و برایشان سند سازی هم می شود و به راحتی در فروشگاه ها توزیع می شوند؛  بنابراین ما به عنوان اتحادیه لوازم خانگی با هرگونه فروش کالایی که به صورت قاچاق در واحدهای صنفی به فروش برسند برخورد خواهیم کرد.


رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه این گونه قاچاق های شبکه ای توسط زنجیره ای از افراد سودجو هدایت می شوند گفت: تنها راه، معرفی این شبکه ها با نام اصلی و واقعی شان است چرا که مفسدانی که از داعش مخرب ترند و  تولید و اقتصاد کشور را نابود می کنند و با سرمایه های این مملکت  اقدام به خروج ارز از کشور می کنند، نباید با د-ز و ب-ز معرفی شوند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------