اطلاعیه اتاق ایران در پی استعفای جلال پور



 اخباراقتصادی, خبرهای اقتصادی, محسن جلال پور

 به دنبال استعفای محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران،هیات رییسه اتاق ایران اطلاعیه صادر کرد.

در اطلاعیه هیات رییسه اتاق ایران آمده است:
« از 24 خرداد سال 94 که دور هشتم اتاق ایران آغاز گردید تلاش مجدانه ای از سوی همه ارکان اتاق در یکی از مهمترین مقاطع تاریخی اقتصاد کشور آغاز شد و اتاق ایران در جهت پویایی اقتصاد کشور تمام همت خود را به کار بست و فعالیتهای خود را در بهره گیری از بستر جدید کسب و کار کشور متمرکز کرد.

در این خصوص نقش ریاست محترم اتاق جناب آقای جلال پور بسیار تعیین کننده و بی بدیل بوده است. اقدامات خستگی ناپذیر و مؤثر ایشان ، در کنار احساس مسئولیت و عشق و علاقه به بخش خصوصی ایران بر کسی پوشیده نیست و خدمات ارزنده ایشان ماندگار خواهد بود.

متأسفانه کسالت پیش آمده و نیاز به استراحت برای مدتی اتاق را از فعالیت آقای جلال پور محروم خواهد کرد. احساس مسئولیت پذیری این عزیز و اعلام استعفا از جانب ایشان به هیأت نمایندگان اتاق ایران اقدام متواضعانه ای برای واگذاری تصمیم در چنین شرایطی به هیات نمایندگان به عنوان رکن عالی اتاق ایران بود.

 هیأت رئیسه اتاق ایران ضمن قدردانی از تلاشهای ریاست محترم ، استعفای ایشان را به رسم امانت تا بهبودی و سلامت کامل محفوظ نگه خواهد داشت و در این مدت عهده دار وظایف اتاق خواهند بود.

انشا ا... با حضور مجدد جناب آقای جلالپور در هیات نمایندگان و تشریک مساعی با ایشان تصمیم نهایی اتخاذ می شود. امید است اتاق ایران همچنان از وجود ایشان بهره مند شود.»

محسن جلال‌پور که از 24 خرداد ماه سال گذشته رئیس اتاق ایران بوده است، صبح امروز به دلیل بیماری قلبی از سمت  خود کناره‌گیری کرد. وی گفته است:پزشكان كار سنگين و پرتنش را برای او اكيدأ ممنوع كرده‌اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------