وزیر کشور: انگیزه و علم، عوامل اصلی رسیدن به اهداف کلان اقتصادی است



 اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی ,وزیر کشور

وزیر کشور انگیزه همراه با علم را عامل اصلی رسیدن به اهداف کلان اقتصادی کشور دانست و گفت: ایجاد انگیزه برای جوانان از ضرورت‎‎های حمایت از صنایع است.

به گزارش ایسنا،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از کارخانه الکترو کویر یزد در جمع خبرنگاران، رسیدگی به مشکلات صنایع را یکی از اولویت‎‎های مهم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و اظهار کرد: آورده‌ ما برای پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، نیروی انسانی متخصص، متعهد و با انگیزه است.

وی در پایان دیدار با تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی در یزد را از جمله برنامه‎‎های خود در سفر یک روزه به یزد عنوان و خاطرنشان کرد: برخورداری از نیروی انسانی جوان و تونمند از ویژگی‎‎های صنایع استان به ویژه در شرکت الکترو کویر یزد است.

وزیر کشور دولت تدبیر و امید با حضور در محل آرامگاه سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، به مقام شامخ این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر یک روزه‎‎ خود به یزد که به منظور بازدید از طرح‎های اقتصاد مقاومتی و برنامه‎‎های اجرایی در این خصوص انجام شده است، با حضور در مسجد حظیره یزد به مقام سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی صدوقی امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------