10 پایتخت "میلیاردر پذیر" جهان



اخبار,اخبار اقتصادی ,پایتخت های برتر جهان

 

اخبار اقتصادی -  در تازه ترین رده بندی نشریه "فوربس" مطرح کرد

10 پایتخت "میلیاردر پذیر" جهان

84 درصد از ثروتمندترین سرمایه داران جهان با مجموع دارایی 366 میلیارد دلار در مسکو زندگی می کنند. "نیویورک" نیز با دارا بودن 62 میلیاردر جهان با مجموع دارایی 280 میلیارد دلاری در رده دوم این فهرست قرار گرفته است

 نشریه مالی "فوربس" با انتشار فهرستی از 10 پایتخت برتر جهان که بیش ترین تعداد میلیاردرها را در خود جای داده اند را ارائه داده است.

به گزارش "تدبیر"، در فهرست نشریه "فوربس" شهر "مسکو" پایتخت روسیه در رتبه اول از نظر دارا بودن بیش ترین تعداد سرمایه دار میلیاردر جهان است. در این فهرست شهرهای "نیویورک" و "دالاس" در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. در این فهرست هم چنین نام 5 شهر از قاره آسیا نیز قرار دارد.

نشریه "فوربس" در ادامه گزارش خود افزوده است :"84 درصد از ثروتمندترین سرمایه داران جهان با مجموع دارایی 366 میلیارد دلار در مسکو زندگی می کنند. "نیویورک" نیز با دارا بودن 62 میلیاردر جهان با مجموع دارایی 280 میلیارد دلاری در رده دوم این فهرست قرار گرفته است. شهرهای لندن و هنگ کنگ هر کدام با دارا بودن مجموع سرمایه 42 میلیارد دلار نیز در رده های سوم و چهارم این فهرست قرار گرفته اند."

نکته جالب توجه در فهرست امسال نشریه "فوربس" آن است که برخلاف سال های گذشته تنها دو شهر از کشور امریکا در فهرست میلیاردرپذیرترین شهرهای جهان قرار گرفته اند: "نیویورک" و "دالاس" پذیرای 18 میلیاردر جهان هستند."

چین نیز پذیرای 21 میلیاردر جهان است که نشان می دهد تعداد میلیاردرهای آن کشور نسبت به سال گذشته 6 برابر افزایش یافته است. "بمبئی" و "سئول" دیگر شهرهای آسیایی هستند که در فهرست 10 پایتخت برتر جهان از نظر پذیرا بودن میلیاردرهای جهان قرار دارند. نشریه "فوربس" هم چنین شهر استانبول با دارا بودن 37 میلیاردر را در فهرست 10 رتبه ای خود قرار داده است.
اخبار اقتصادی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------