تخلفی دیگر در دولت احمدی‌نژاد؛ زمین 400 میلیارد تومانی را در دولت قبل 30میلیارد تومان فروختند



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی, احمدی  نژاد


 وزیر کار در سفر اخیر خود به جنوب استان بوشهر باز هم از تخلفاتی که در دولت قبل در شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) رخ داده بود یاد کرد.

به گفته او، اشرافی‌گری سیستمی، قصد پولدارشدن با جیب کارگران و بازنشسته‌ها را داشتند.


 علي ربيعي در راستاي همين سخن خود، تصریح کرد: زمینی متعلق به تأمین اجتماعی از سوی آقایی که رئیس شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) بود، ٣٠٠ میلیارد ریال در کنار هتل هما در تهران به فروش می‌رسد و امروز که ما مداخله کرده‌ایم، می‌بینیم که قیمت واقعی آن زمین چهارهزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.


ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در جامعه‌ای که فساد، ثروت‌اندوزی و رانت وجود دارد، شأن قشر کارگر نادیده گرفته می‌شود و تولید در آن نقش اساسی ندارد، به توسعه نمی‌رسد. وی بیان کرد کارگران در این جامعه خوشبخت نمی‌شوند و منزلت آنها نگه داشته نمی‌شود، اما جامعه ما امروز برای مبارزه با این فساد شاهد محاکمه‌های عاملان برخی از این رانت‌ها و چپاول‌هاست.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به‌عنوان مسئول صندوق‌های بازنشستگی کشور دیدم که چطور به پول کارگران رحم نکردند، اما در پیشگاه کارگران زحمتکش می‌گویم که ما خودمان را در روز قیامت در برابر همه شما مسئول می‌دانیم و بدانید که از اموال شما ریال‌به‌ریال محافظت کرده‌ایم و خواهیم کرد.


ربیعی با اشاره با آنچه پيش‌تر در دولت قبل صورت گرفته بود، ادامه داد: شرکت‌های مردم ایران را با یک چک می‌فروختند و هیچ‌وقت این چک‌ها نقد نمی‌شد و نمونه بارز آن فروش شرکت تأمین اجتماعی به یک بانک خارجی بود که هیچ‌وقت وجود نداشت.


 اخبار  اقتصادی  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------