آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

وکیل بابک زنجانی : پیگیری اموال بابک زنجانی درترکیه بدون برگزاری دادگاه صورت می گیرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,بابک زنجانی

وکیل مدافع بابک زنجانی از ارائه وکالت جدید به شرکت نفت برای پیگیری اموال موکلش در دبی خبر داد و گفت: در رابطه با اموال موجود ترکیه نیز بدون تشکیل دادگاه با صلح و سازش موضوع حل می شود.

رسول کوهپایه زاده در گفتگو با  مهر، در خصوص موافقت دادستانی تهران برای انتقال اموال بابک زنجانی، گفت: این خبر نشان دهنده همکاری متهم برای پرداخت بدهی ها است.

وی با اشاره به اینکه رای صادره برای بابک زنجانی هنوز قطعی نشده است، گفت: با توجه به همین امر، زنجانی هیچ الزامی به بازپرداخت بدهی ها قبل از قطعی شدن رای ندارد با این حال تمام تلاش خود را برای پرداخت بدهی ها می کند.

وکیل مدافع متهم نفتی تصریح کرد: امیدواریم این حرکت موکلم برای دادگاه مصداق تخفیف در مجازات باشد.

کوهپایه زاده از ارائه وکالت جدید به شرکت نفت خبر داد و افزود: به جز اموال اعلام شده از سوی دادستانی، اخیرا هم زنجانی یک وکالت دیگر به شرکت نفت داد تا پیگیر اموال موجود در دبی شود که اگر به ثمر بنشیند بسیاری از بدهی‌ها را پوشش می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دادگاه ترکیه ای برای پیگیری اموال زنجانی تشکیل جلسه داد یا خیر؟ اظهار داشت: زنجانی در فروردین ماه وکالت رسمی بلاعزلی را به شرکت نفت داد تا اموال ترکیه را پیگیری کند و با توجه به این وکالت، به نظر می رسد بدون طرح موضوع در دادگاه و قبل از برگزاری دادگاه با صلح و سازش موضوع پیگیری اموال و پرداخت ها حل شود.

کوهپایه زاده با بیان اینکه ارزیابی اموال متهم به درستی صورت نگرفته است، گفت:  زنجانی معتقد است که نسبت به برخی اموال ایشان ارزیابی درست صورت نگرفته است و اموال وی رقم بیشتری را پوشش می دهد.

وکیل مدافع متهم نفتی با اشاره به اینکه برخلاف گفته کیفرخواست، متهم قصد ضربه زدن به نظام را نداشته است، افزود: دو هزار میلیارد از اموال زنجانی منتقل شده است و کسی که قصد کلاهبرداری و ضربه زدن و تقابل با نظام را داشته است اما از سویی فعالیت کلان اقتصادی می کرده است، منفعتش در حفظ نظم و ثبات نظام موجود است و اگر از دید سودانگارانه به قضیه نگاه کنیم ادامه ثروت اندوزی به ثبات اوضاع برمی گردد و با این استدلال به نظر می رسد زنجانی هم قصد ضربه زدن به نظام رانداشته است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------