آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

امتیاز جدید برای آپارتمان‌های اداری



متقاضیان واحدهای اداری با شرایط ویژه، این روزها با تنوع بیشتری از فایل‌های اجاره آپارتمان‌های متناسب با شرایط روز محیط‌های کسب و کار مواجهند.

به گزارش دنیای اقتصاد  ، در حالی که طی ماه‌های گذشته تقاضا برای اجاره واحدهای اداری بزرگ متراژ به‌صورت فلت – سالن یکپارچه – افزایش یافته است، هم‌اکنون عرضه‌های تازه‌ای از این شکل واحدها در بازار اجاره آپارتمان‌ها و مجتمع‌های اداری به چشم می‌خورد.فضاهای اداری یکپارچه یا واحدهای اداری فلت، اگر چه به میزان زیادی با الگوهای داخلی اداری‌سازی از گذشته تا زمان حال در پایتخت و سایر شهرها متفاوت بوده است اما هم اکنون این گروه از آپارتمان‌ها به واسطه افزایش تقاضای خارجی‌ها برای اجاره واحدهای اداری، متقاضیان بیشتری را نسبت به آپارتمان‌های اداری معمولی در شهر تهران به خود جلب کرده است.

 

در حالی که الگوی ساخت مجتمع‌ها و آپارتمان‌های اداری در کشور طی سال‌ها و دهه‌های گذشته تفاوت چندانی با ساخت واحدهای مسکونی نداشته است اما هم اکنون فضاهای اداری فلت که مدیران و کاربران متناسب با نیازهای خود نسبت به واحدبندی و سپس چیدمان آن اقدام کنند، متقاضیان بیشتری دارد.

 

هر چند عمده تقاضا برای این گروه از واحدها از سوی مدیران و نمایندگان شرکت‌های خارجی است اما این نوع تقاضا در برخی موارد به شرکت‌های داخلی هم سرایت کرده و همین موضوع باعث شده در حال حاضر این دسته از آپارتمان‌ها در مقایسه با سایر واحدهای معمولی اداری از متقاضیان بیشتری برخوردار شود. همزمان با این موج جدید تقاضا در بازار واحدهای اداری، آن دسته از مالکانی که واحدهای با ویژگی گفته شده – فلت – را دارند با پررنگ کردن این مشخصه در متن آگهی خود سعی دارند متقاضیان بیشتری را جلب کنند.

 

  اخباراقتصادی  ,خبرهای  اقتصادی , آپارتمان‌های اداری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------