آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

ادعای ثبات قیمت مرغ در روزهای گرانی!



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , قیمت  مرغ

گوشت مرغ یکی از محصولاتی است که از ماه گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است اما مدیرعامل اتحادیه مرغداران می‌گوید طی هفته اخیر قیمت مرغ در بازار رو به ثبات بوده و هرجاکه با نوسان همراه باشد ذخایر دولتی عرضه می‌شود.

محمدعلی کمالی سروستانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت گوشت مرغ در بازار ثبات پیدا کرده و در برخی مناطق که با نوسان همراه است که شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه دولتی ذخایر استراتژیک گوشت مرغ منجمد می‌کند.

وی افزود: قیمت مرغ زنده در مرغداری به صورت نقدی کیلویی ۴۸۰۰ تومان و به صورت نسیه و با پرداخت چند ماهه کیلویی ۴۹۵۰ تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران ادامه داد: هر کیلوگرم مرغ آماده طبخ به صورت عمده‌فروشی ۷۱۰۰ تومان و در خرده‌فروشی‌ها به صورت میانگین کیلویی ۷۶۰۰ تومان عرضه می‌شود. البته ممکن است در برخی ناطق بیشتر یا کمتر از این قیمت وجود داشته باشد.

محمدعلی کمالی سروستانی تاکید کرد: براساس قانون انتزاع، تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است اما در کمیته حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این وزارتخانه تنها یک عضو است و باید تابع تصمیم‌گیری‌ها باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------