آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

شاتوت گران‌ترین میوه/گوجه‌فرنگی گران‌ترین تره‌بار



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, قیمت میوه‌

بررسی‌ها از بازار میوه و تره‌بار حاکی از ثبات کلی قیمت میوه‌های تابستانه در اواسط شهریور ماه است.

به گزارش ایسنا، بازار میوه و تره‌بار از ابتدای امسال تا کنون یکی از با ثبات‌ترین بازارها بوده و در بیشتر اقلام با نوسان زیادی همراه نشده است.   

در میان میوه‌هایی که در حال حاضر در بازار موجود و از تقاضای بالایی برخوردار است، هر کیلوگرم شلیل ۵۵۰۰ تومان، شبرنگ ۶۰۰۰ تومان، هلو ۷۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. همچنین در میان اقلام گران‌تر میوه، هر کیلوگرم عناب ۱۲ هزار تومان، هر کیلوگرم شاتوت ۲۵ هزار تومان و انبه کیلویی ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

به طور کلی بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشتر اقلام میوه‌های تابستانه نسبت به یک ماه اخیر  به دلیل نزدیک شدن به فصل جدید با کاهش نسبی قیمت روبرو شده‌اند و برخی اقلام تابستانه از جمله آلبالو و گیلاس در حال حاضر خیلی به ندرت در بازار مشاهده می‌شوند.

همچنین در میان انواع تره‌بار سیب زمینی که در ماه‌های گذشته کیلویی ۲۰۰۰ تومان قیمت داشت در حال حاضر به کیلویی ۱۷۰۰ تومان کاهش یافته است. در بازار تره‌بار نیز هر کیلوگرم هویج، کاهو، کلم سفید و کدو ۲۰۰۰ تومان قیمت دارند. گوجه فرنگی هم که از پر مصرف‌ترین اقلام تره‌بار است کیلویی ۳۵۰۰ تومان به طور متوسط  در مغازه های سطح شهر فروخته می‌شود.

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, قیمت میوه‌

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, قیمت میوه‌

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------