آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نوبخت: تا پایان سال تحولات قابل توجهی در کشور رخ خواهد داد



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی , محمد باقر نوبخت

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت که تا پایان سال جاری تحولات قابل توجهی در کشور رخ خواهد داد و مردم طعم شیرین خدمات دولت را لمس و احساس خواهند کرد.

به گزارش ایرنا؛ محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در آئین ستاد گرامیداشت هفته دولت در سینما جهان نمای چالوس ، پرداخت بدهی به گندمکاران ، بازنشستگان ، پیمانکاران و اجرای کامل طرح های نیمه تمام در حوزه های مختلف بویژه در حوزه راه را از مهم ترین اقداماتی دانست که تا پایان سال مردم شاهد آن خواهند بود.

وی گفت: همچنین حدود 66 طرح توسط سرمایه گذاران خارجی می تواند زمینه ساز اشتغال و بهبود فضای کسب و کار تا پایان امسال در کشور باشد.

سخنگوی دولت به اختصاص تسهیلات برای ساخت حدود هفت هزار و 500 واحد نیمه کاره رها شده تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت که علاوه برآن تلاش خواهیم کرد زمینه فرصت شغلی برای دستکم 150 هزار نفر نیز در کشور فراهم کنیم.

نوبخت در خصوص طرح های عمرانی نیز افزود : برای اجرای کامل طرح های عمرانی در حوزه راه استان های گیلان و مازندران اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و همچنین رئیس جمهوری نیز دستورات لازم برای تکمیل کنارگذرهای مازندران داده است.

سخنگوی دولت تدبیر و امید گفت : این دولت توانست زنجیرهای تحریم را که به اتهام ناروا درقالب 6 قطعنامه به پای ملت بسته بودند پاره کند و آژانس هسته ای را به این باور برساند که فعالیت ایران در تولید انرژی هسته ای بود و هیچگونه فعالیت نظامی نداشته است.

معاون رئیس جمهوری در خصوص ایجاد منطقه ویژه آزاد در استان مازندران نیز گفت: مسئولان استانی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس گزارشی در این حوزه تهیه کنند و به یقین مجلس شورای اسلامی و دولت درصورت مساعد بودن شرائط دراین زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

آئین گرامیداشت هفته دولت پنجشنبه شب با حضور استاندار و مسئولان و جمع کثیری از مردم در سینمای جهان نمای چالوس برگزار شد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------