پرونده واردات میوه سال ۹۳ گره خورد!



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی , واردات میوه

در حالی که رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران پیش از این اعلام کرده بود که واردات میوه در سال ۱۳۹۳ با مجوز وزیر جهاد کشاورزی و از طریق سازمان تعاون روستایی صورت گرفته است، رییس سازمان تعاون روستایی این مساله را تکذیب کرد و به نظر می‌رسد پرونده واردات میوه در ایام نوروز سال ۱۳۹۳ گره خورده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این برخی رسانه‌ها از بازداشت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در پرونده بزرگ قاچاق سازمان‌یافته در غرب کشور خبر داده بودند اما این مقام مسئول به ایسنا اعلام کرد که این پرونده به واردات میوه در سال ۱۳۹۳ باز می‌گردد که ارتباطی به قاچاق ندارد، چرا که وزیر جهاد کشاورزی شخصا مجوز واردات میوه را صادر کرده بود.

وی که در آن سال رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بود، افزود: دستور واردات میوه از سوی وزیر جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده بود و هیچ ارتباطی به من ندارد.

این اظهارات در حالی مطرح شد که حسین صفایی – مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی – در این باره به ایسنا اعلام کرد که این سازمان در سال ۱۳۹۳ هیچ میوه‌ای وارد نکرده و وزیر جهاد کشاورزی هم دستوری در این باره به سازمان تعاون روستایی ابلاغ نکرده است.

این مساله نشان می‌دهد که پرونده واردات میوه در سال ۱۳۹۳ وارد مرحله‌ جدیدی از ابهام شده و مشخص نیست که وزیر جهاد کشاورزی در آن سال مجوزی برای واردات میوه صادر کرده بود یا خیر؟ همچنین جای سوال است که چه کسی یا کسانی واردات میوه را در آن سال انجام دادند؟

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------