وزیر کشور:‌ با تکیه بر مردم مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری را حل خواهیم کرد



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی,وزیر کشور

وزیر کشور از مردم به عنوان محور اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: همانطور که مردم در دوران دفاع مقدس استقامت کردند تا بتوانیم بر دشمنان پیروز شویم، مشکلات اقتصادی را هم حل می کنند.

به گزارش ایرنا «عبدالرضا رحمانی فضلی» شامگاه چهارشنبه در جمع مردم قلعه گنج در مسجد جامع این شهر افزود: اقتصاد مقاومتی مسئله ای است که مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید فرمودند و برای همه ما تکلیف است که آن را انجام دهیم.

وی گفت: شهرستان قلعه گنج با همت بنیاد مستضعفان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب شد و ان شاء الله خداوند توفیق دهد که بنیاد مستضعفان بتواند در این شهرستان موفق شود.

وزیر کشور تصریح کرد: فعالیت های بنیاد مستضعفان تاکنون در قلعه گنج موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بویژه رئیس جمهوری به اقتصاد مقاومتی اعتقاد کامل دارند، افزود: وزارت کشور همه اختیارات را به فرماندار شهرستان واگذار کرده و وی هم باید به منظور اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای توسعه در اختیار بنیاد مستضعفان باشد.

رحمانی فضلی گفت: با تکیه بر مردم عزیز، مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری را حل خواهیم کرد و امروز دیدم که مردم چگونه در بحث اقتصاد مقاومتی مشارکت می کنند.

وی اظهار کرد: قلعه گنج در تاریخ ایران به عنوان اولین شهر اقتصاد مقاومتی خواهد ماند و آیندگان به خود خواهند بالید که پدران و مادرانشان اولین شهر نمونه و پایلوت اقتصاد مقاومتی را در کشور پایه گذاری کردند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هم گفت: نیت اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری عنوان و موجب شد ما به مناطق محروم بپردازیم.

محمد سعیدی کیا بیان کرد: با پیگیری استاندار کرمان منطقه قلعه گنج برای پایلوت انتخاب شد و امضای وزیر کشور پای توافقنامه بنیاد مستضعفان است.

وی گفت: این کار، خوب شروع شده و در حال اجراست چون مردم محور کار هستند.

وزیر کشور که عصر چهارشنبه وارد منطقه جنوب کرمان شد، در آستانه سال تحصیلی جدید در جشن ویژه دانش آموزان قلعه گنج حضور یافت و در این آیین به 6 هزار و 800 دانش آموز برتر این شهرستان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رحمانی فضلی که چهارشننبه سفری دو روزه به شهرستان های جنوبی کرمان را آغاز کرد همچنین در نشست تبیین طرح شهر نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه گنج حضور یافت.

کرمان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------