آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

دریافت قسطی افزایش قیمت مسکن مهر پردیس تا موعد تحویل/ چانه‌زنی برای افزایش سقف وام



  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی ,مسکن مهر

اگرچه متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس افزایش قابل توجه قیمت در فاز 5، 8 و 9 را قبول ندارند اما گزار‌ش‌ها حاکیست مقامات ارشد شرکت عمران به این جمع‌بندی رسیده‌اند که این افزایش به مرور تا زمان تحویل واحدهای مسکونی از متقاضیان دریافت شود. 

به گزارش  فارس،‌با توجه به نهایی شدن قیمت‌های مسکن مهر در شهر پردیس در فازهای 5و 9 که بین 46 تا 47 میلیون و در فاز 8 با توجه به متراژ متفاوتی که وجود دارد از 65 تا 79 میلیون تومان تعیین شده مقامات مسئول و ارشد شرکت عمران پردیس در جلسات خود به این جمع‌بندی رسیده‌اند که پرداخت این مبالغ به صورت یکجا از عهده متقاضیان خارج است بنابراین دریافت این مبالغ به صورت اقساط و تا موقع تحویل واحدها صورت بگیرد.

 

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که وزارت راه و شهرسازی نیز برای این افزایش قیمت‌ها ورود کرده و ظاهرا به دنبال چانه‌زنی با پیمانکاران برای کاهش قیمت است.

 

اگر چه پیشتر غفوری مدیرعامل شرکت عمران پردیس به صدا و سیما گفته این مبالغ طبق دستورالعمل شماره 3 وزارت مسکن و شهرسازی باید در سال 92 ابلاغ می‌شد اما ظاهرا شرکت عمران شهرهای جدید در نظر دارد برای کمک به متقاضیان مسکن مهر و به پایان رسیدن هر چه سریعتر واحدها پیشنهاد افزایش سقف تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی پردیس را به دولت ارائه کند.

 

اما سوال مطرح این است که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس اعلام می‌‌کنند توان پرداخت این اضافه مبالغ را ندارند و اگر این متقاضیان که تعداد آنها هم کم نیست آورده‌ خود را پرداخت نکنند تکمیل بیش از 80 هزار واحد مسکن مهر در سال جاری و سال آینده در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد و برخلاف قول مسئولان حتی به سال 97 کشیده می‌شود.

 

هر چند مدیرعامل شهر پردیس در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود اگر متقاضیان آورده‌های خود را پرداخت نکنند سرمایه زیادی در ساخت 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------