آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

بازار موبایل خالی از مشتری است(+جدول قیمتها)



اخبار اقتصادی -قیمت روز موبایل

 بازار موبایل خالی از مشتری است

براساس گزارش فعالان بازار، این روزها قیمت گوشی‏های موبایل با نوسان کمی همراه است و نسبت به چند ماه پیش و حتی سال گذشته قیمت‏ها با کاهش همراه شده‏اند.

 بازار تلفن همراه طی هفته گذشته با کسادی همراه شد؛ به طوری که بازار این وسیله ارتباطی تقریبا خالی از مشتری است. کسادی بازار موبایل تنها شامل فروشندگان موبایل نمی‏شود؛ چرا که عمده فروشان این کالا نیز در هفته گذشته ابراز نارضایتی کردند، به طوری‌که طبقات بالای یکی از مراکز بزرگ خریدوفروش موبایل تهران هم که متشکل از عمده‏فروشان است، با کاهش تقاضای مشتریان روبه‌رو شده‌‏اند.


فروشندگان بر این باورند که جو اقتصادی حاکم در کشور و همچنین کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا بیشتر به خرید وسایل مورد نیاز و اولیه زندگی بپردازند و تمایلی به خرید کالاهای دیجیتالی که در اولویت‌های بعدی قرار دارند، ‏نداشته باشند. با توجه به شرایط فعلی بازار کارشناسان معتقدند که هم‏اکنون بهترین زمان برای خرید گوشی است؛ چراکه فروشندگان برای فروش محصولات خود مجبور به تعدیل قیمت شده‏اند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی, خریدوفروش موبایل

 برای دیدن اندازه واقعی تصویر کلیک کنید.

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------