آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

کاهش 25هزار تومانی سکه در بازار/ بهای جهانی طلا 44 دلار کاهش یافت+ جدول



  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی,سکه

امروز در بازار آزاد، سکه طرح قدیم یک میلیون و 89هزار تومان تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش 25 هزار تومانی داشته است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در بازار آزاد، سکه طرح قدیم یک میلیون و 89هزار تومان و  طرح جدید یک میلیون و 90 هزارتومان هزارتومان به فروش رسیدند .

 

همچنین نیم سکه در بازار امروز نیز به قیمت551 هزار تومان ، ربع سکه 290هزار تومان و سکه یک گرمی 181 هزار تومان به فروش رسید .

 

لازم به ذکر است، ارزش هر گرم طلای 18 عیار ساخته نشده در بازار طلای تهران، 110 هزار و 95 تومان  و هر انس طلای جهانی نیز امروز به بهای یک هزار و 273 دلار و 10 سنت داد و ستد شد .

 

بهای جهانی طلا 44 دلار کاهش یافت 

محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کاهش چشمگیر قیمت طلا و سکه در بازار اظهار داشت: علت کاهش بیش از اندازه قیمت طلا در بازار امروز افت 44 دلاری قیمت جهانی طلا بوده است.

 

وی در ادامه افزود: با بالا رفتن ارزش سهام و نرخ برابری دلار و همچنین افزایش بیش از اندازه میزان عرضه طلا در بازارهای جهانی جهت فروش این فلز گرانبها، قیمت آن کاهش یافت.

 

کشتی‌آرای تاکید کرد: افت قیمت طلا دربازار داخلی نیز متاثر از همین فزونی عرضه بر تقاضا بوده و دلیل دیگری ندارد.

  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی,سکه

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------